Black Friday & en stor gladnyhet

Reklame | Daniel Wellington

I dag har jeg en finfin ting å dele med dere. Som mange vet så nærmere det seg Black Friday, og det betyr super-tilbud mange steder. Det gjelder også hos Daniel Wellington. På nettsidene deres finner du hele 50% avslag på utvalgte klokker, og en ekstra gratis reim inkludert. I tillegg så har jeg fått lov å gi deg en ekstra rabatt på 15% hvis du bruker koden: MARENERDVIK. Det kan faktisk ikke bli billigere❤️

En stor gladnyhet: 

Det er en stor glede å fortelle at Daniel Wellington nå har tatt bort toll på absolutt alle sine varer. Det betyr at du ikke lenger å tenke på å ta den utgiften med i beregningen, og dermed er denne rabatten du får her helt fantastisk. 

Jeg elsker min nye sorte, delikate klokke. Den er så feminin og fin, men samtidig litt maskulin og stilig. Uten tvil en av de fineste klokkene jeg har hatt fra Daniel Wellington. Hvis du kjøper en klokke, så får du som nevnt over, med en ekstra gratis reim. På den måten kan klokken bli helt forvandlet, og det føles som du har to klokker, selv om du kun har betalt for én. Hvor herlig er ikke det? 

Jeg valgte en ekstra skinnreim til min klokke, og er veldig fornøyd med den. 

Klikk deg inn på Daniel Wellington HER, og go crazy på Black Friday salg med 50% rabatt + 15% ekstra rabatt med MARENERDVIK som kodeord🖤🖤

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Vær så snill og dropp ord som «en stor gladnyhet» og andre clickbaits når det dreier seg om reklame. Det er fjollete. Reklame selv med noen kroners rabatt er hverken en nyhet eller en gladsak.

    2. Silje: Jeg mener det er en god nyhet at tollen er fjernet, mange har vært frustrert over den :):) Jeg er overhode ikke kjent for å bruke clickbaits , så akkurat det føler jeg ikke noe på:) Håper du får en glad dag, og en vidunderlig førjulstid, fylt med mye glede:) klem Maren

    3. Helt enig med Silje… Skjønner at dette er inntekt du lever av- men at bloggere reklamerer for Daniel Wellington,er omtrent like forutsigbart som at julaften faller på 24. desember hvert år, og at tollen er fjernet er knapt nok noen (glad)nyhet. Ellers syns jeg du har masse bra innhold på bloggen din som er inspirerende og koselig å lese! Mvh Kjersti

    4. Veldig dumt at de “fineste” klokkene er utsolgt da…:( ellers hadde jeg benyttet meg av tilbudet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg