Mine beste pannekaker

Jeg ser tilbake i arkivet at jeg har delt my fair share av pannekaker opp gjennom årene med denne bloggen. Jeg elsker pannekaker, og kan ikke få nok. Av og til rekker jeg å ta bilder av dem før de slukes, og slik var det her om dagen. Det betyr at jeg kan dele dem med dere. Trikset var å kun ta bilde av noen av dem, og momse på restens mens jeg styret med bildene. Så oppskriften gir flere pannekaker enn dem som vises på bildet. Ca 6 pannekaker. 

Oppskrift: 

💛 1 godt moden banan

💛 50g havremel 

💛 1 egg 

💛 Et dryss kanel 

💛 1 ss Sukrin / Sukrin gold

💛 20g vanilje protein (kan sløyfes) 

💛 Melk (eller vann) 

Slik gjør du:

Rør alle ingrediensene sammen, og spe på med melk til du har en jevn fin røre. Spay stekepannene din med olje eller ha smør i pannen, og stek pannekakene på middels varme. Jeg hadde bananskiver, cottage cheese og sirup som topping. 

Dette blir en skikkelig proteinbombe av et måltid, og jeg får en så god metthetsfølelse av dem. Jeg håper du har lyst å prøve dem💛

Når dere leser dette sitter jeg på flyplassen og er på vei til den første etappen mot Los Angeles. Så nå kan dere kose dere med pannekaker, mens jeg skal sitte på fly de neste 12-13 timene😅 Jeg har podcast og serier klart, så dette blir forhåpentligvis en finfin opplevelse. Ha en fin onsdag mine venner. Tenk, neste gang vi snakkes så er det fra L.A. *lykkehyl*

 

Smiiiil, Maren 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg