Out and about

Heiii dere! Har dere en fin start på dagen? Her har jeg akkurat våknet, og planen er å ta en deilig, rolig tur med Leo før jeg skal til frisøren klokken 10. Jeg har lovet å oppdatere dere på livet som treningsjente med extentions, så det skal jeg sette meg ned å skrive etter frisørbesøket i dag. Eller kanskje hos frisøren når jeg tenker meg om, det er så hyggelig å sitte der å drikke kaffe, skravle med frisøren min og jobbe litt. 

Apropos ting jeg jobber med, den spørsmålstuden drar ut altså – UNNSKYLD. Svarene kommer, men jeg måtte jobbe litt med meg selv på et par av spørsmålene, og ta en avgjørelse på hvor mye jeg ønsket å dele. Så jeg lover å komme med dem så fort som mulig. Takk for tålmodigheten💗 

Jeg kjenner i hele kroppen at det er fredag i dag, og det er så deilig. Denne helgen er overfylt med jobb og hyggelige ting. Akkurat slik jeg liker det! I dag skal jeg som sagt til frisøren, så skal jeg hente startnummer til Rosa sløyfeløpet til Skyr-gjengen min, et kjapt møte i byen før jeg skal på en gruppetime med to venninner. Jeg holder jo gruppetimer selv, men utenom det har jeg ikke så mye erfaring med det. Så jeg er litt spent! Vi skal faktisk på to timer etter hverandre, FOR en måte å starte helgen på. Fredagskvelden er hellig med gullrekka på tv ( hilsen Maren 70 år), og i morgen tidlig skal jeg avgårde for en spennende fotoshoot så og si hele dagen. Når søndagen kommer er det endelig tid for Rosa sløyfeløpet som vi har gledet oss så mye til🎀💗

Er det flere som har løpt i sin by, eller kanskje du skal delta i Kristiansand? 

En fin helg i vente med andre ord. Jeg gleder meg til en helg med mye planer på dagtid, og masse tid til avslapping, kos og lave skuldre på kveldstid. Jeg koser meg så enormt med gullrekka på fredager, og Skal vi danse på lørdager. Jeg er fullt klar over at jeg er litt kjedelig, men det er sånn jeg trives aller best. hehe. 

Ha en deilig start på helgen mine venner! Hva er dine planer for helgen? Del med meg i kommentarfeltet💗

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Jeg er skal Vi Danse fan selv, så det må sees!
      Helgen er frihelg og jeg begynte helgen med fysio behandling med nåler og heftig behandling, så nå er det digg lunsj og film tid før det blir lufting av hund og trening. Helgen skal også brukes til dating!!! Det er både koselig og litt skummelt, på en bra måte da.
      Lag deg en herlig helg, herlige Maren. Klem

    2. Anja: Åå dette høres jo ut som en perfekt helg. frihelg er magisk, NYT med alle dine hyggelige planer. Hvilken hund har du? <3 Kos deg Anja . god klem <3

    3. Ååh så mye gøy! Du må kose deg masse i helgen❤️ Hadde så lyst til å delta i Rosa sløyfe-løpet, men grunnet en betennelse i hofta ble det ikke mulig i år..:( Helgen min blir derfor ganske rolig, og starter seffern med gullrekka i kveld😎 Også blir det et par treningsøkter, forhåpentligvis uten å forverre betennelsen. God helg!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg