Filminnspilling og alternativt kontor

Jeg har blitt flink til å flytte hjemmekontoret ut av leiligheten, og jeg kjenner at det hjelper så enormt mye på kreativiteten. Jeg kan selvfølgelig ikke gjøre det hver dag, det ville blitt dyrt, men innimellom er det helt herlig å gjøre det. Man trenger jo ikke spise lunsjen ute selv om man sitter å jobber på en cafe, men det er en luksus å gjøre det av og til.

Denne uken her er helt tullete hektisk, noe som er veldig positivt, men samtidig litt negativt når det går utover bloggen og den ikke blir oppdatert før langt på dag. Jeg gleder meg til ting lander litt mer, og jeg kan dele litt nye spennende ting her på bloggen. 

Jeg må bare dele denne lunsjen her om dagen. Fy søren så godt. Dette er grovt brød med kylling og masse godt, og kremet soppsuppe. For en matfest! Jeg satt å jobbet i noen timer, også kom mamma for lunsj. Så utrolig koselig💗

I skrivende stund sitter jeg med en liten godteriposer ved mine side, og prøver å få unna to ting jeg har deadline på i dag. Klokken bare løper fra meg, og jeg har overhode ikke noe fokus. Jeg vet ikke om smågodt hjelper, men det føles litt sånn. hehe . 

I dag har vi filmet litt her i leiligheten, til et prosjekt som jeg skal dele med dere neste uke. Dette er en prosjekt i fire deler, og i dag ble vi ferdige med del en og to. I morgen skal jeg ut å trene Rosa sløyfe gjengen min igjen, og jeg gleder meg så. Vi skal teste løypa igjen, og kjøre litt styrke utendørs. Det er herlig å trene dem, men det beste er det sosiale. Alle har en sterk historie relatert til kreft, og samtalene oss i mellom er så gode, og samtidig litt vonde, sterke og fine💗🎀

Nå må jeg jobbe litt her, for å ikke bli sittende hele natta. Håper dere har en fin kveld, og at uken har behandlet deg bra så langt💗

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hvis det kun er å komme seg ut av leiligheten du trenger, så kan jeg anbefale biblioteket – det er helt gratis 🙂

    2. Astrid: Absolutt, og på universitetet er det også topp å sitte. men cafe er litt hyggeligere synes jeg <3 men sitter ofte på UIA eller slike steder også <3 takk for tips

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg