En vakker liten detalj

Reklame | Daniel Wellington

Åå så godt det er å være tilbake i Kristiansand. Bergen var utrolig gøy, og jeg har virkelig satt Bergen opp på listen min over favoritt byer, likevel er det ingenting som er så godt som å komme hjem til sørlandet.

Dagen før jeg reiste til Bergen var jeg på en herlig shoot som var så positiv og gøy. Vi brukte god tid på sminke og hår, skravlet, lo og koste oss. Så trosset vi ruskeværet, og dro ut for å ta litt bilder. Bildene ble så høstlige og fine, og jeg gleder meg til å dele dem med dere. Det jeg kan dele allerede nå er disse nydelige bildene av mitt fine nye armbånd fra Daniel Wellington. Det er bare så lekkert💗 Alle som bestiller for første gang får også en nydelig gaveeske til armbåndet. 

Rabattkode:

Hva synes dere? Var det ikke fint? Jeg er ikke så veldig smykkete av meg, men dette likte jeg godt. jeg har brukt det både alene, og sammen med mine andre to tynne gull armbånd som jeg alltid har på meg. 

Jeg har en rabattkode å dele med alle dere som har lyst på dette armbåndet. Bruk koden MARENERDVIK og du får 15%. Klikk deg inn på danielwellington.com for å se enda flere bilder av denne fine lille skatten🌸

Jeg håper dere får en nydelig søndag, og koser dere med noe hyggelig. Jeg har akkurat kommet hjem fra Bergen, og skal spise middag hos familien før jeg skal nyte en rolig søndagskveld i sofaen med film og litt snacks. Nyt søndagen mine venner💗

 

Smiiil, Maren 

 

12 kommentarer

Siste innlegg