ShapeUp Convention 2018

Ååå for en dag det var i går! Det startet med hotellfrokost og kos med ShapeUp instruktører og crew, forbi dro avgårde og gjennomførte tidenes treningsfest med flere hundre deltagere. Jeg er helt overveldet over hvor spreke, blide, energiske og herlige bergensere er – denne dagen tok helt avgårde!! 

Jeg holdt 5 gruppetimer, og trodde aldri i verden det skulle gå å holde energien på topp gjennom så mange timer, men det var virkelig ikke noe problem med en så spenstig gjeng. Tusen tusen takk til alle som kom på timene, til alle som gav så mye, til alle som kom bort og til alle gode klemmer jeg fikk. Den dagen lever jeg virkelig lenge på❤️ 

Jeg har lagt ut en film av alle øvelsene vi kjørte på den utendørs bootcampen på Instagram. Flere av dere har etterspurt mer film, så etter siste timen i går så jeg mitt snitt til å kaste meg rundt og få filmet øvelsene til dere. Så sjekk ut siste Instagram-post for film og forklaring av hele økten. 

Etter alle timene dro vi til hotellet, jeg fikk jobbet litt, tatt en lang dusj og slappet av før det var middag med gjengen. Det er det beste med slike conventions, folkene er så BRA, og vi som jobber med dette koser oss sånn sammen. Jeg føler meg skikkelig heldig som har dette som en del av jobben min – det gir meg så sinnsykt mye❤️ 

Se den magiske gjengen over her da. Dette var fra en av Bootcampene utendørs – fy søren så gøy!! Disse har akkurat gjennomført økten jeg har delt med dere på Instagram. Sjekk den ut, og tagg meg gjerne hvis dere tester den. 

Nå må jeg løpe til frokost her – jeg har nemlig en avtale om å rekke en tur opp Ulrikken før jeg må dra til flyplassen kl 10.30. Det frister mest å sove lenge, men samtidig så er jeg i Bergen og da må jeg utnytte muligheten til å se så mye som mulig❤️

 

Smiiiiil, Maren 

1 kommentar
    1. For en energiboost! Shapeup convention er så gøy. Jeg fikk ikke vært med i år, men håper dere reiser rundt igjen på nyåret.
      Håper du koser deg i Bergen. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg