Hei Bergen

SHAPEUP CONVENTION 2018

Da er jeg på plass på flyplassen, og skal straks gå ombord på det lille propellflyet som skal ta meg fra Kristiansand til Bergen. I helgen er det ShapeUp Convention i Bergen, og jeg er så heldig at jeg skal få bidra med hele 5 gruppetimer. Jeg gleder meg så til å spre så mye treningsglede og god energi jeg bare kan. I dag blir det en liten befaring der vi skal ha eventet, og en middag i kveld, også braker det løs i morgen. 

Jeg ble kjent med den skjønneste bergenseren som var deltager på treningsreisen tidligere i år, og jeg håper tiden strekker til slik at jeg får sett henne litt også. Jeg har et sterkt ønske om å gå en liten topptur, så hvis været tillater det, håper jeg vi kan få det til. 

Hvis man kun rekker én tur, hva anbefaler dere som er kjent i Bergen. Stoltzen, Fløien eller Ulrikken? 

Jeg gleder meg til å dele denne treningshelgen med dere. Jeg skal holde timer sammen med min partner in crime, Kristin Birkelund. Sammen med henne vet jeg at det blir klampen i bånn og full energi fra start til slutt. Det er få personer som får meg til å ta frem ALT jeg har av energi på den måten som hun klarer. Jeg har ikke sett henne siden hun joinet Abilica nattklubb eventet i Kristiansand, så nå gleder jeg meg til å klemme på godjenta mi.

Både Sølve Sundrehagen ( har du vært på en av hans dansetimer så skjønner du hva jeg snakker om), Hanna Sundquist, Pia Seeberg, Lotto Oxholm, og en hel haug av andre dyktige instruktører kommer også. Så dette blir uten tvil en bra helg! 

Nå må jeg løpe til gaten her, boardig har startet. Vi snakkes fra Bergen dere❤️

 

Smiiil, Maren 

 

17 kommentarer
    1. Jeg ville også gått Stoltzen! Min favoritt 🙂 Bratt med trapper hele veien opp, og hvis man går ned igjen Fløyen er det en veldig fin tur – det verste først, så er det så og si flatt til Fløyen og nedover derfra 🙂

    2. Absolutt stoltzen!! Superbra tur, og ikke minst motiverende å vite at det ikke er så langt til toppen!
      Lykke til i Bergen, kos deg masse! Klem

    3. Hei og velkommen til Bergen:) jeg gleder meg masse til convention imorgen med mange gøye timer! Som foreslått over ville jeg også gått Stoltzen, og ned via Fløyen 🙂 ellers er Ulriken også veldig bra – og med helt nye sherpatrapper nesten hele veien opp 🙂

    4. Stoltzen til fløyen er en fin runde, ca 10km 🙂 Går opp stoltzen så over til fløyen og følger fjellveien tilbake til stoltzen/parkeringsplassen ved sandviken sykehus. Min favoritt

    5. Hei Maren!
      Ville absolutt gått Ulriken – fantastisk tur! Stoltzen opp og ned via Fløyen er også nydelig. Kos deg masse på convention i helgen😀

    6. Ulriken!! Men ville gått den «originale» Fjellstien, og ikke trappene! Da får du den fineste turen<3

    7. Definitivt Ulriken!😁😁🙌🏼 Utrulig flott å gå opp de nye trappene og fantastisk utsikt på toppen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg