Senk kravene, og gjør det fordi det er GØY

I dag er det én måned og 3 dager til Fisherman´s Friend Stongman Run går av stabelen her i Kristiansand, og jeg har lyst at vi skal snakke litt om det. Jeg deltok for første gang i fjor og jeg var livredd. Jeg kunne i grunn ikke tenke meg noe mer skremmende enn å skulle løpe et løp, på hele 10 km, med en haug av hindre underveis. Jeg valgte likevel å trosse frykten, samle sammen en fin gjeng og delta. Fy søren så glad jeg er for det! For vet dere hva jeg oppdaget? 

  • Det er BARE gøy
  • Det er ingen krav om å gjøre det bra
  • Alle heier på deg, og folk hjelper hverandre på hindrene 
  • Det blir litt kø på hindrene, som betyr at du får gode pauser. Det er IKKE 10km løping i ett. 
  • Det er fantastiske stemning underveis i løypa. Jeg fikk faktisk et par nye venner på det ene hinderet har vi måtte hjelpe hverandre litt
  • Du må ikke løpe, du kan gå fort, og likevel henge greit med. 
  • Mange kler seg ut, og gjennomfører løpet i full kostyme – bare det tar mye av prestasjonspresset bort synes jeg. 
  • Jeg gjentar mitt første punkt: det er BARE GØY!! 

I år deltar jeg igjen, og jeg er ganske spent i år også, men frykten er ikke der. Vi er en gjeng på 6 stykker som deltar sammen, og det er en god miks av gutter og jenter. Småbarnsforeldre og hobbymosjonister. Det er valgfritt om man vil ha tidtaking eller ikke, og vi har valgt å droppe tidtaking. Vi skal jo bare ha det gøy! Vil vi ta tiden gjør vi det på vår egen pulsklokke, og deler det ikke med noen andre. Tiden er ikke vårt hovedfokus, vi skal bare ha et kult løp, heie på hverandre, pushe hverandre og sørge for at alle får en god opplevelse. 

Så hvis du har litt lyst å delta, synes jeg bare du skal melde deg på. Gjør det i dag, gjør det NÅ og kjenn på den herlige følelsen av å gjøre noe som skremmer deg litt, men som du GARANTERT kommer til å få tidenes boost av! Legg vekk alle tanker om at du ikke er i god nok form, eller at det er for tøft. Det stemmer ikke!! Du klarer å gjennomføre, du ER sprek nok, og følelsen etterpå, unner jeg absolutt alle å kjenne på!! Det er helt ubeskrivelig❤️ 

Få med deg en kompis eller to, og meld dere på. Så ses vi i løypa 22 september. Jeg garanterer deg at dette vil du ikke angre på, og i tillegg er det gøy å ha noe å trene mot de neste ukene. Det er mye motivasjon i å jobbe mot et mål. Jeg håper jeg kan high-five og klemme på en hel haug av dere ved målstreken på Strongman Run – det hadde vært så gøy å dele denne opplevelsen med dere❤️ (Dette er ikke et betalt reklameinnlegg. Jeg har bare så lyst at flere skal få kjenne på den ville følelsen det er å gjøre noe som skremmer en litt. Mestringsfølelsen etterpå er ubeskrivelig)

Fisherman´s Friend Strongman Run er altså den 22 september I Kristiansand. Les alt om løpet HER. 

 

Smiiil, Maren 

6 kommentarer
    1. Hei! Har et treningsrelatert sp.mål: kan du tipse om kvalitetssikret informasjon om trening og fysisk aktivitet på internett? noen sider som er kvalitetssikrede og informative? Synes det er vanskelig i mylderet av alle treningsforum, bodybuildersider og rosabloggere, finne noe som er 100% rett.
      På forhånd takk 🙂 <3

    2. Så sykt riktig, viktig og gøy holdning!! Merker at dette er et løp jeg gjerne skulle ha vært med på. Og skulle ønske det var et lignende løp her i Oslo området.
      Kos deg i dag. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg