Gladmat i alle regnbuens farger

Åå i dag har jeg en god nyhet til dere! Jeg synes det er så gøy å gi bort ting til dere og overraske med gøye ting. I går fikk jeg endelig GO på en ny give-away på bloggen, og den kommer allerede i morgen. Hint: Den gir super motivasjon, hjelper deg å styre på pulsen og kan være den beste treningskompisen. Jeg har dette på meg så og si alltid! Noen som kan gjette hva jeg skal gi bort? 

Jeg hadde en helt magisk lunsj her om dagen, sammen med en venninne. Vi hadde både salat, brødskiver og sandwich, alt på deling. Vi hadde focaccia med pesto og ferskpresset appelsinjuice. Fy søren for en fargefest, både som øynene og smaksløkene. Jeg synes denne maten er så inspirerende fordi den er litt annerledes, og gir meg motivasjon til å teste litt nytt i både salaten og på brødskiva. Rødbeter på leverposteien, og bønner i salaten er to ting som virkelig falt i smak her. Jeg blir glad av disse bildene, og får lyst å spise salat, grønnsaker og masse fargerik herlig mat. Er dere ikke enige? 

Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, etter en finfin liten morgentur i skogen. Mamma henter meg om en halvtimes tid, vi skal ha en liten mor og datter dag, med kafekos, interiørshopping og hygge. Jeg gleder meg så! Jeg er på jakt etter et nytt teppe til stua, og et par nye rammer til noen nye bilder jeg har bestilt på nett. Jeg synes det er så koselig med en bytur på lørdager, man har liksom litt ekstra god tid, og kan bare surre rundt og kose seg. 

Dagens lunsj tror jeg må bli sushi, eller noe annet litt ekstra godt, som jeg ikke spiser hver dag. Sushi, tapas eller kanskje sommerens sist skalldyr tallerken. Vi får se hva vi ender opp med, uansett blir det herlig med en Mamma&Maren dag❤️

Jeg håper dere koser dere med helg, så gleder jeg meg VILT til å dele giveawayen min med dere i morgen. Stay tuned mine venner❤️

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg