En liten hverdagsprat

     Foto: Frode Vestgarden

Det er så gøy å oppdatere bloggen om dagen. Jeg synes alltid det er gøy, men nå for tiden gir dere så mye tilbake. Dere liker, kommenterer og er aktive. Det betyr helt enormt mye for meg, og gjør at motivasjonen for å blogge bobler over. I dag titter jeg i første omgang innom for en liten hverdagsprat, for å ønske dere en fin dag og dele dagens planer med dere. 

I går kveld var jeg på grillings hos en venninne som hadde bursdag. Fin gjeng, fint vær, god mat og herlig stemning. Jeg synes det er så koselig at man kan gjøre sånn midt i uka, og ikke alltid på vente til det er helg. Jeg hadde på meg en hvit topp i går som flere spurte om, og nå når jeg skulle gi dere link er den allerede utsolgt. Jeg skal holde øye med den og se om den kommer inn igjen. Dere finner lignende topper HER, HER og HER.  

Topp – Nelly (lignende, som jeg også har bestilt) // Bukse – Bik bok // Sko – H&M (ser dem ikke på bilde her, men mange på snap spurte)

Nå skal jeg straks ut å gå meg en rolig tur, bena er helt kjørt etter mitt lille 10km prosjekt i går og trenger restitusjon. Det er lenge siden jeg løp så langt sist, og merker at man må jobbe med langdistanse for å beherske det. Etterpå skal jeg gjøre en liten jobb som deles med dere i slutten av uka, også er det ut å bade, sole seg og spise lunsj med en venninne. En finfin onsdag <3

Hva er din plan denne dagen? 

 

Smiiiil, Maren

 

8 kommentarer
    1. Nydelig bilder <3 Akkurat kommet over bloggen din, bare sett deg i Shapeup, og alltid likt bildene av deg, for du er jo alltid så smilende og fin 😀 Skal følge med videre <3 🙂

    2. Så herlig. Kos deg masse. Jeg sitter akkurat nå hos en tannkirug for å fjerne 2 visdomstenner. Håper det går smertefritt for å si det sånn. Klem

    3. Syntes bloggen din er så fin om dagen, egentlig alltid da, men du viser en så fin blanding av trening og hverdagsliv. Du sprer så masse god energi og inspirasjon. Det er sikkelig gøy å følge med på bloggen din for man merker at du virkelig legger ned arbeid i bloggen din.

    4. Charlotte: For en helt nydelig kommentar <3 Tusen tusen takk kjære deg. Dette gav meg verdens beste følelse, og et skikkelig boost på blogge-motivasjonen 😀

    5. Så utrolig fine bilder!! Du er jo bare helt nydelig <3
      I dag har jeg faktisk trent styrke, tviholder på styrkemotivasjonen fra turen og følelsen etterpå er jo magisk, og har endelig fått tatt årets første bad, i Norge 😀
      <3

    6. Camilla Pande: Flinka <3 Du inspirerte jo meg til en økt her om dagen også!! Det var gøy det!!! Har du? Så tøff!!! Jeg har kun badet i ferskvann jeg. Hehe. Telles det?

    7. Ja, når du motiverer med gjennom en sånn økt må du prøve den sjæl, Hehe!! Kjørt den en gang etter det også, var like tungt da. Hehe.
      Jada, ferskvann teller. Men sjøen var faktisk mye varmere enn jeg hadde forventet. Det var faktisk deilig. Hehe. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg