Sommerfølelse og dagens styrkeøkt

💕A white summer dream💕

I dag har jeg på meg denne hvite blusen, og jeg fikk på mange kommentarer på den på Snapchat etter jeg la den ut at det rett og slett blir et innlegg på den. Denne toppen ramlet jeg tilfeldigvis over på Nelly, og ble helt forelsket i den. Den er så utrolig lett, luftig og god å ha på seg, også elsker jeg blondene og de små detaljene. Dere finner den HER. Jeg har størrelse 38. 

Dagen i dag har flydd avgårde og jeg landet nettop i sofaen etter en lang dag på farten. Bildene vi skulle prøve oss på i dag ble så kule, og jeg gleder meg til å dele dem med dere. Det er så gøy å ha så mange kreative fotovenner. I dag har vi lekt oss med litt forskjellige ting, og resultatet ble annerledes og kult. Ellers har jeg rukket lunsj i sola med en god venninne, og en styrkeøkt. Styrkeøkten hadde fokus på rygg og jeg tenkte jeg skulle dele den med dere: 

Marens rygg-økt:

  • Pullups pyramide 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1 repetisjoner 
  • Nedtrekk og sittende roing i supersett 10×3 
  • En arm roing på benk 10×4
  • Facepull og lats drag i supersett 8×4 
  • Biceps curl med handler 12×3 

Jeg liker å trene biceps sammen med rygg, men siden armer ikke akkurat er et av mine hoved fokus tok jeg kun én øvelse for biceps. En god økt som føltes bra både underveis og etterpå. Supersett betyr at man tar to øvelser rett etter hverandre uten pause mellom, så tar man en god pause og kjører på med begge øvelsene rett etter hverandre igjen. Det er grisetungt å kjøre supersett på to øvelser på samme muskelgruppe slik jeg gjorde i dag, men jeg liker det veldig godt. Jeg får liksom skikkelig kjørt den aktuelle muskelen, og det digger jeg. 

Nå har jeg akkurat spist en take away salat, og en take away smoothie bowl. Jeg var så sulten, og klarte ikke velge – så da ble det begge. Hehe. Nå står Leo å tripper foran meg her, vi skal ut på en god kveldstur og etter hans blikk å dømme, er det VIRKELIG på tide å komme seg avgårde. 

Håper dere har en finfin onsdag, og at de fleste av dere er klare for en fridag i morgen. Jeg skal holde gruppetime i morgen, og det er en glede å se at mange har meldt seg på – selv om det er en fridag. Nyt kvelden dere, gjør noe hyggelig og kos dere litt ekstra<3 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Du stråler! <3 hvordan gjør du lats drag? Med tauet fra Facepull(?). Er så mange ulike varianter av noen øvelser for overkropp. Bare nysgjerrig! God klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg