Slik trener du raskt og effektivt på ferie

Jentene på treningskampen har fullt opplegg, men jeg som trener får jo ikke trent øktene de gjør. Derfor må jeg fikset litt små qick-fix treningsøkter innimellom opplegget deres. Jeg har delt programmene mine på Snapchat. På snap forsvinner jo bildene etter et døgn, så da tenkte jeg det kunne passe fint poste dem her også slik at de kanskje kan være til inspirasjon til ferietrening for flere av dere <3 

Mine 3 siste ferieøkter: 

Lagre gjerne disse, og ta dem frem når du trenger litt sporty inspirasjon på din neste reise, eller kanskje bare tips til en økt hjemme. To av disse øktene er helt uten utstyr, og én av dem er med litt utstyr. Så da håper jeg alle kan finne noe som passer. 

I dag fikk jeg tatt bildene av alle rumpeøvelsene jeg hadde på timen min i går, så den skal deles i morgen. Jeg må bare få tid til å laste opp bildene, og skrive teksten til. Dagene går i ett her på Kypros, og i morgen tidlig venter en spennende dag for gjengen, med WODpå stranda, etterfulgt av to aktiviteter på ettermiddagen. En innholdsrik dag, både for trenere og deltagere. Nå skal vi ta en tidlig kveld her, og lade batteriene til morgendagen. 

Følg gjerne med på Instagram og Snapchat, der oppdateres det hyppig gjennom hele treningskampen. Dere finner meg på marenerdvik 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Nora: det er rett og slett å gå på hendene. Evetuelt gå opp etter en vegg, og prøve å løfte annen hver hånd 🙂 Eventuelt bytt med en annen øvelse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg