Face The City

I min jobb er jeg mye på farten, høyt og lavt, hele tiden. Tidlige morgener og sene kvelder, mye ute i frisk luft, både i natur men også veldig mye i byen. En by med så mye fint, men også utfordringer. Vær og vind, eksos og stress. Alt dette påvirker huden. 

Jeg har nok ikke alltid vært så flink til å tenke på at alt rundt meg påvirker huden, til en hver tid. Jeg tenker jo på det i sola, og på ferie, men i hverdagen glemmer jeg det litt. Med den nye Urban Skin-hudpleieserien fra NIVEA kan huden min få den hjelpen den trenger, og fortjener. 

3 produkter til din hud

  • Urban Skin Protect Day Care
  • Urban Skin Detox Night-gelkremen
  • 1 Minute Urban Detox-masken

Urban Skin Protect Day Care beskytter og hydrerer huden om dagen, mens Urban Skin Detox Night-gelkremen hjelper huden å regenerere seg om natten. For en ekstra boost, kan du bruke 1 Minute Urban Detox-masken for å dyprengjøre porene. Jeg liker kremene godt, både konsistensen og duften er helt nydelig. Det aller beste er uten tvil masken. Jeg har testet den flere ganger, hunden føles så frisk og godt etterpå. Det beste er at det kun tar 1 minutt, og da er det enklere å ta seg tid til. 

Dagkremen tilfører masse fukt. den inneholder blant annet grønn te og masse antioksidanter. I tillegg har den solfaktor 20. Nattkremen er litt gele-aktig i konsistensen og føles lett og god på huden. den lukter nydelig, og gir fukt og pleie gjennom hele natten. Jeg liker at denne serien er enkel å bruke. Blir det for mye og for komplisert så faller jeg av, og dropper det etter kun kort tid. Noen som kjenner seg igjen? 

GIVE-AWAY: 

Har du lyst å teste produktene? Det eneste du trenger å gjøre er: Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, og du er med i trekningen av NIVEA-produkter for 500kr. 

Jeg elsker livet på farten, og spesielt når jeg vet at huden min også har det bra. Klikk deg inn på NIVEA sine nettsider hvis du vil lese mer om produktene.

 

Smiiil, Maren

 

Advertisement

107 kommentarer

Siste innlegg