De fineste vår og sommerkjolene

Inneholder annonselenker

Nå føles det som om våren endeliiiig melder sin ankomst, og det gjør virkelig alt bedre. Ute på tur i dag måtte jeg stoppe oppe og bare nyte lyden av fuglekvitter og vann som sildret. Snøen smelter, gradestokken viser 6 plussgrader og alt er fryd og gammen på sørlandet. I den forbindelse tenkte jeg det passet perfekt å vise dere mine topp 3 vår og sommerkjoler. En av dem er fra i fjor, og etter jeg brukte den på Palmesus har det kommet enormt med spørsmål om den kjolen. Den ble utsolgt på rekordtid i fjor, men nå er den tilbake.  Dere finner den HER. 

Den neste er så delikat og fin. Jeg gleder meg til å bruke den på Kypros i april, og utover sommeren i Norge. Nydelig rosafarge, og så lett og luftig. Disse bildene tok jeg rett før jeg reiste til Malaga i februar, med et herlig lag selvbruning på kroppen. Jeg prøvde den igjen i dag, og kan bekrefte at denne kjolen gjør seg best med litt farge på kroppen. hehe.  (Denne ble utsolgt med det samme. men HER, HER og HER er 3 andre fine)

Siste er super fin som sommerkjole, men den kan være fin med sorte tette strømpebukser også. På den måten forlenges sesongen, og kjolen blir så mye mer anvendelig. Jeg synes utregningen og ermene er så kule, og digger fargekombinasjonen. Dere finner den HER. 

Håper dere like disse, og at de gav dere litt vårfølelse<3 Jeg sitter akkurat nå å planlegger påsken, og er så usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Skal man bli hjemme, og nyte bypåske med gode venner, kino, vår i lufta og bar asfalt. Eller skal man dra på hytta med familien, og gå på ski, spise kvikklunsj og nyte hyttekos med kortspill og late gode dager. Kanskje kan man få til en kombinasjon. 

Hva er deres planer for påsken? 

 

Smiiil, Maren

 

8 kommentarer
    1. Det er veldig rart å sitte på gulvet når du skal vise frem kjoler.. litt lei av at du alltid sitter på gulvet i leiligheten din på bilder. Blir utrolig monotont

    2. Meg: Hehe, jeg skjønner det. Beklager! Det er det eneste stedet i leiligheten det har vært bra nok lys på denne årstiden. Men kjolene ser du jo uansett på nettsiden da <3 Skal passe på å stå mer oppe på fremtidige bilder. Takk for tilbakemeldingen:)

    3. Så utrolig fine kjoler😁 vet du navnet på den kjolen som var utsolgt? Kanskje den kommer inn igjen🤞

    4. Det var fine kjoler, men den nederste var råfin!! Ønske ønske.
      Årets påske blir litt av begge deler. Jeg skal jobbe til og med skjærtorsdag, kveldsvakt, men etter det blir det et par dager på hytta med mamma og pappa. Men jeg satser på at begge deler blir bra! Med fint vær, god mat , bra trening og deilige folk. Klem

    5. Hvor ofte blir det mulighet til å pynte seg på disse treningsturene?:) Hver kveld til middag? Et nytt antrekk til hver kveld? Kanskje du kunne skrevet er innlegg med forslag til hva en trenger å ha med seg til turene deres 🙂 ?

    6. Lone: Veldig lite pynting altså. Tror ikke jeg kledde meg i noe annet en laid back klær noen kvelder, bortsett fra siste kvelden:) Alle som skal med på tur får egen Mail ift pakkeliste og sånn<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg