Lys i enden av tunellen

Åååå den dagen i dag dere, den har vært så fin. Fy søren så etterlengtet med en dag med sol som varmer, vindstille og vårstemning. Jeg har vært ute i hele dag, og føler hele meg er fylt til randen med overskudd og energi. Det er helt utrolig hvor mye sola og lys gjør me kropp og hode. Det er lys i enden av tunellen, våren er på vei<3 Jeg tok med meg kamera på en av turene i dag, så hvis du ikke fikk mulighet til å nyte sola i dag så skal jeg dele litt solskinn med deg nå. 

Leo har storkost seg i dag, og fått så enormt med oppmerksomhet av andre turgåere. Folk er så hyggelige og fine, de setter seg ned, koser og snakker med Leo. Jeg blir helt satt ut av hvor skjønne folk er mot både Leo og meg når de møter oss ute på tur. Jeg skjønner jo at det selvfølgelig er fordi han ser ut som en levende liten teddybjørn, men uansett så synes jeg det er utrolig koselig å komme i kontakt med så mange fine folk. 

På dager som dette setter jeg litt ekstra stor pris på å bo ved sjøen. Det er noe magisk med å ha dette rett utenfor inngangsdøren. Det er så godt å se havet fra vinduet, og kjenne frisk sjøluft med det samme man går ut. Hverdagslykke<3 

Nå skal jeg skrive ferdig en sak som har deadline i morgen, også skal resten av søndagskvelden nytes i sofaen. På menyen står hjemmelaget pizza, og på skjermen blir det en eller annen herlig actionfilm eller svensk krim. Jeg elsker skikkelig heftig action, eller skandinavisk krim. Så gøy! Hvis noen har en favoritt i en av de kategoriene så blir jeg lykkelig over alle tips! 

 

Smiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Hei – nydelige bilder, heldig som har hatt sånn vær.
      Hvis jeg ikke har noe spesielt å se, så synes jeg alltid en episode av Beck er OK, ikke supert men OK (spesielt hvis jeg sitter litt å kjaser i tillegg, trenger ikke følge med sånn 100 % hele tiden – hvis du forstår hva jeg mener)

    2. Annihilation! På Netflix! Egentlig en av storfilmene som skull komme på kino nå i 2018, men det ble brått besluttet at den kun skulle komme på Netflix. Og der er den nå!! Natalie Portman og en hel haug gode skuespillere. Hvis du liker Sci-fi/action 🙂 ha en herlig søndag! Klem

    3. Ser nå på Millenium-trilogien. Har nettopp lest ut bøkene så nå ser jeg tv-serien. Den ligger på Netflix og er meget spennende! Anbefales sterkt! Ellers må du se Broadchurch og Happy Valley dersom du ikke allerede har sett dem. Knallgode krimserier =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg