Til deg som går mye i treningsklær

Inneholder annonselenker

Er du som meg en som går mye i treningsklær, både på trening, men også i hverdagen? Da tror jeg du vil like dette innlegget med masse deilig basic. Jeg har satt sammen noen kombinasjoner av freste klær som jeg synes er perfekt for oss som har en sporty stil til hverdags. Jeg viser dere jo ofte treningsklær, men jeg har aldri vist dere klær på personer før, det er alltid bare klær som ligger eller henger. Så nå tenkte jeg å vise klærne på personer også, jeg tenker kanskje det er enklere å se da? 

Her har dere mine favoritter innenfor Basic treningsklær. Perfekt til hverdags, sporty koseklær eller yoga/streching/pilates. Alle disse klærne er fra merket Fillipa K, et kvalitetsmerke jeg er utrolig glad i.  

Antrekk 1 // antrekk 2 // antrekk 3 

Antrekk 1 // Antrekk 2 // Antrekk 3 

Sort topp// Grå genser // Rosa singlet // Rosa topp // Rosa sportbh // Rosa sportbh // Grå kashmir hoodie // Lysgrå løpejakke

Antrekk 1 // Antrekk 2 // Antrekk 3 

Det jeg liker med disse plaggene er at de er helt basic, nøytrale i fargene, og solid kvalitet. De kan enkelt kombineres, og de funker like bra på trening, som på cafe før eller etter trening. Dette er så delikate og fine klær, og jeg har forelsker meg helt i flere av dem. Spesielt den grå kashmir genseren, og de dusrosa tingene står høyt på ønskelisten. 

Fant du noe du likte? 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hvorfor i all verden skjuler du tallene på mølla med å ta hjerter over??
      På snap altså. Verste jeg har sett. Fint hvis du svarer

    2. Anonym: Er virkelig DET det verste du har sett? Et hjerte over et tall på en tredemølle på snapschat? Hjelpes, da har du ikke sett mye i ditt liv. hehe. Sorry, men den måtte jeg le litt av. Var rett og slett bare fordi jeg tenker å blogge økten senere, og ville ikke avsløre økten på snap. Så ikke mer dramatisk enn som så kjære deg.

    3. Så mye fint og inspirerende! Hadde vært supert hvis du kunne laget et liknende innlegg med en litt rimeligere prislapp også 🙂

    4. Verste jeg har sett blandt en treningsblogger.
      Hva så om noen så tallene? Selv om du liksom skulle dele økten på bloggen. Har ikke sett noe til det! Og hva er grunnen til at du er så frekk? Dårlig oppdragelse? Blir du usikker når lesere er kritiske?
      Kanskje på tide å bytte yrke hvis du ikke tåler det!

    5. Kjære anonym 20:49.
      Du skriver kanskje disse kommentarene kun i et forsøk på å sette ut Maren. Håper nesten det, for hvis ikke har du større problemer. Angående frekkhet, dårlig oppdragelse og usikkerhet, så tror jeg du heller bør ta en titt i speilet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg