Sunn frokost som varmer

Inneholder reklame for Lexington & hayu

God morgen<3 

I dag våknet jeg like før klokken var 06 av noen merkelige små pipelyder. De viste seg å være min lille valepgutt som ville ha oppmerksomhet, og en liten tur ut. Så da ble det morgentur da, kl 06.00 på en lørdag. Herlig! Hehe. Som en venninne skrev på snap: Flaks at han er så søt, ellers kunne jo en så tidlig start vært litt irriterende. Det er så sant! Det er umulig å bli sur for at man blir vekket tidlig når det bittelille nydelige ansiktet møter deg. Min lille skatt. Nå ligger han langflat ved siden av meg å sover. Så fornøyd med en god tur, masse oppmerksomhet og sofakos. Hørte jeg noen si bortskjemt? hehe. 

Nå har vi spist frokost, og sitter å prøver å ta igjen litt jobb. Dagens frokost ble havregryn, med cottage cheese, vaniljeprotein, bringebær og mandler. Enkelt, sunt og godt. Når grøten er varm er det helt genialt å ha frosne bær i. De tiner fort og setter en nydelig smak på grøten. 

Jeg har blitt så god venn med min nye Mac nå, og liker den så godt. Den er i en mørkere farge enn det jeg har hatt før, og har et par nye fiffige detaljer som er utrolig kule. Det er mye som må installeres og gjenopprettes når man starter på nytt med en ny Mac. Så morgenen har gått med til å få alt på plass, og hvis jeg nå bare får tak i backup fra min gamle Mac så er jeg 100% back on track. Det ser ut som det skal gå bra, det koster en god del, men det er verd det for å slippe å miste alt. 

Kosedress, Mac, det nyeste shapeup, kaffe, frokost og god tid. Det blir ikke bedre enn det. Jeg skal bruke hele formiddagen hjemme, bare på å rydde, jobbe, pakke og kose meg. Deretter blir det lunsj med en god venninne, og en siste rundt for å sjekke at jeg har alt før jeg reiser mandagmorgen. Jeg er så spent! 

Jeg skal ut å vandre i Sunnmørsalpene. Vi har ikke fått vite hele opplegget enda, men det jeg vet er følgende: 

  • Topptur 
  • Gå med truger 
  • Helikoptertur 
  • Båttur
  • Spektakulær natur 
  • Spa
  • Yoga / meditasjon 

Alt dette skjer sammen med noen super flotte, spreke og sterke damer. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om denne turen, vise dere de andre jentene, og ta dere med på tidenes eventyr i norsk natur. 

Kosedressen er fra Lexington, og dere finner buksen her, jakken her og t-skjorten her. 

Nå får jeg se å komme meg videre her, men dere skal ikke se bort fra at jeg titter innom enda en gang senere i dag. Husk forresten at i morgen trekker jeg vinneren at hauy-konkurransen. Vinneren får en helt vill goodiebag + 6 måneder gratis hauy, med absolutt ALT av reality tilgjengelig. Sjekk ut konkurransen HER. 

Nyt lørdagen mine fine<3

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Åååh! Er sjølv frå Sunnmøre og du kan gle deg! Mogleg eg er ein smule subjektiv, men fjella der er noko for seg sjølv! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg