For de deilige dagene i sofakroken

Reklame // Inneholder annonselenker

Jeg har laget et super deilig innlegg, med alle mine kosefavoritter. Jeg elsker jentekvelder, kosekvelder og rolige kvelder hjemme med noe spennende på skjermen, god mat og behagelige klær. Nå har jeg laget en oversikt over alle mine favoritter innen koseklær-verden.

Here we go: 

Hvit Tskjorte // Grå hoodie // Kort jakke // Joggebukse // Shorts // Ellesse Singlett 

Joggebukse // Champion Tskjorte // Fila joggegenser // Nike jakke // Joggebukse // Nike oggebukse rosa 

 

Blå singlet // Tskjorte / Hoodie // Shorts // Joggebukse // Croptop 

 

Urban Classic joggebukse // Gant genser // Kort joggegenser // grå joggegenser // Singlett Reebok // Nike sko // Nike joggebukse 

Nå skal jeg ta meg en god dusj, og lage frokost før mamma kommer å henter meg og vi skal ha en koselig dag sammen. Jeg reiser på en rimelig spektakulær fjelltur på mandag, og trenger litt utstyr i den forbindelse. Jeg hat fått låne det meste, men noen småting må jeg ha.

Etterpå skal vi ut å spise lunsj, og bare nyte fredagen sammen. Vi er litt småpjuske i formen begge to, så dagen i dag blir i veldig rolig tempo. Det hostet og nyses om hverandre, så her er det bare å kle godt på seg, og kjøre på med vitaminer og godt med drikke. 

Håper dere har det bra, og får en ekstra fin fredag<3 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Den rosa nike buksen var såå fresh!! Rett på ønskelisten min, hihi 😀
      Nyt fredagen og helgen, fantastiske deg!!

    2. Der var det mye fint og koselig. Jeg tenkte å ha en opprydding i klesskapet i helgen. Og da passer det å snart skaffe seg noen nye deilige kose klær.
      Jeg er så spent på fjellturen du skal på. Var på tidenes fjellhelg forrige helg og det er en så utrolig følelse. Randonnee og norsk natur. Amazing!!
      Ha en koselig fredag. Klem fra meg

    3. Ingenting er bedre enn koseklær, jeg takler virkelig ikke å gå i stramme, ubehagelige klær hjemme.. Det er umulig å slappe av i, haha!
      Leste nettopp innlegget fra spørsmålsrunden som jeg forresten likte veldig godt. Studerer selv sykepleie og begynte å lure på hvilken type sykepleier du jobber som? Altså hvilken avdeling eller hvilket område innen faget. Hilsen en leser som gjerne ønsker å lese mer om sykepleier Maren, hehe <3

    4. Uttrykte meg kanskje litt utydelig i forrige kommentar, men lurer altså på hvor du tidligere har jobbet innen sykepleien. Og om du har noen ”anbefalinger” eller bare generelt om du kunne delt noen erfaringer fra de ulike praksisene. Hadde vært veldig spennende å lese om, men skjønner om du ikke ønsker å lage slike innlegg så klart. Ha en super helg fine deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg