Den perfekte julegenseren

Inneholder annonselenker

Endelig er julegenser og julekoseklær på plass, og jeg fryder meg. Det finnes ikke noe bedre enn å ta på seg en stor, myk og god kosedress, og det er virkelig et must å ha en julegenser i desember. Denne er fra cubus som jeg synes var utrolig søt, men det finnes enormt mange andre alternativer også. Disse raser ut av butikkene, og mange er allerede helt utsolgt. Jeg kjøpte en av de siste i butikken, men jeg ser at det finnes noen igjen på nettsiden til Cubus. Du finner julegenser i rød HER, og grønn HER. 

Kosedressen på bildene er også fra Cubus, og den kom egentlig som et sett med shorts og t-skjorte, men jeg måtte ha med pysjamasbuksen også. Du finner pepperkake-pysjamasbukse og t-skjorte HER , sokkene HER, og shorts + t-skjorte HER.  Jeg synes det er så gøy at både buksen og t-skjorten kun koster 199kr for begge to. Dette er jo så sesongbaserte plagg, at det er kjipt om det blir for dyrt. 

Jeg valgte størrelse L i både bukse og tskjorte, og M i shortsen og genseren. Jeg synes sånne klær heller skal være litt for løse, enn litt for stramme. Jeg kjøpte også julesokker, bare fordi de bar så søte og morsomme at jeg ikke klarte å la være. 

Julen er i gang for fullt her hjemme, og jeg har tatt frem julepynten fra i fjor, og supplert med litt nytt. Jeg fikk en nydelig førjulsgave fra mamma, med litt koselig julepynt. Jeg gleder meg til alt er ferdig her, og jeg kan vise dere. Mye er pyntet allerede, men jeg mangler et lite juletre, og noen nye julekuler, så er jeg i mål. Jeg har hatt en runde med baking, men jeg tror jeg må vente til litt nærmere jul med neste – jeg spiser jo bare opp alle kakene! hehe.

Noen som kjenner seg igjen i den problemstillingen? 

Julekulen fikk jeg av mamma, og jeg synes den er så nydelig. Barndomsminner hele veien. Den skal stå her å pynte opp i julen. I dag skal jeg opp til familien for å spise lunsj. Jeg skal prøve meg på en ny og litt spennende rett, en vegetarrett faktisk. Så det blir spennende. Senere venter en liten bytur. Det har blitt så fint i sentrum nå, og jeg får ordentlig julefølelse av å gå rundt i gatene. 

Ha en nydelig lørdag, og fortell meg veldig gjerne hva din plan for denne lørdagen er i kommentarfeltet <3 

 

Smiiil, Maren 

 

 

7 kommentarer
    1. Anonym: Denne er reebok Lux – helt sykt god. Har linket til den mange ganger på bloggen , sist gang var vel i det innlegget med tips til masse treningsklær:):) Velg den med ekstra høyt liv!!

    2. Hei😊 så Morro at du allerede har pyntet til jul😊 bruker å ta frem pynten første søndag i advent! D er jo så kos! Lurer på en ting ang d Swix raceX superundertøyet som du skrev om for en stund siden. Har lett på forskjellige nettsteder bla Swix.no, g max og m sport. for å finne akkurat de fargene du har på bildet. Men finner ikke det noe sted. Har du tips?
      Vil også si at jeg leser bloggen din for å få tips og motivasjon til sunt kosthold og trening. Klikker meg inn før at bloggen er på en måte så kosli:) liker liksom det der snikk/snakket👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg