Alle treningsfavorittene på salg

Reklame

Frem med smilet, for her kommer tidenes glad´melding. Det tar jo helt avgårde med Black Friday tilbud, og treningsfolket er ikke dårligere. Det er en glede å fortelle at RUNWILD kjører 50-80% på hele nettbutikken. Alle vet at PUMA er en storfavoritt hos meg, og Runwild kjører ALT fra puma til 35-70% rabatt. Dette tar jo helt avgårde!! Jeg kjøpte meg nye Ultra Boost i Oslo i helgen, til full pris. I dag ser jeg de selges med 600kr rabatt hos Runwild.

Man kan si at man er litt lei av Black Friday overalt – og jeg er helt med på den, MEN for oss treningsfolk, så er dette faktisk et helt vilt tilbud! 

RunWild fører merker som: 

  • Puma
  • Adidas
  • Reebok
  • Miiego
  • Bjørn Borg
  • Hummel
  • Polar
  • FILA

           Fotograf: Victoria Nevland

Nå er det altså salg på absolutt ALT. Hele nettbutikken på Black Friday tilbud, og rabattene går fra 20 og helt opp til 80% salg. Dette er verd å sjekke ut folkens, klikk deg inn hos Runwild og sjekk ut tilbudet HER. 

Nå skal jeg ta på meg julegenseren, og flette håret i to julefletter før jeg fyker avgårde opp til en god venninne på julebord. I kveld står pinnekjøtt på menyen, og skjønne Mariann som er vertinne for kvelden er uten tvil den aller flinkeste venninnen jeg har når jeg gjelder mat. Hun er en kunstner på kjøkkenet, så denne kvelden gleder jeg meg enormt til. 

Ha en nydelig fredag, og en fantastisk helg. Så blogges vi i morgen <3 

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg