Når to dager er alt man trenger

I skrivende stund er jeg tilbake i Kristiansand, og sitter her med et stort smil om munnen. Vi fikk kun to små dager på fjellet, men noen ganger er det alt som skal til. Vi fikk utnyttet dagene godt, med to gode turer, masse frisk luft, sol, grillings, familiekos og hygge. Det var ikke akkurat en slik høstferie jeg er vant til fra jeg var mindre, men alt er bedre enn ingenting, og jeg tar heller to gode dager enn ingenting. 

Jeg er så takknemlig for å ha hytte på fjellet. Jeg senker automatisk skuldrene noen hakk i det jeg ankommer hytta og finner en helt egen ro der. Målet for den kommende sesongen er å bruke hytta på Hovden mye mer. Det er så fantastisk fin natur der, så enormt med turmuligheter og generelt bare helt fantastisk vakkert. Jeg har vært der mest mens det er snø, men nå har jeg virkelig fått smaken på høstsesongen også der oppe. Jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn dette. Hverdagsaktivitet blir lekende lett når man har disse omgivelse rundt seg. 

Nå er jeg som sagt hjemme igjen, og er klar for en hektisk og fin uke. Det braker løs allerede tidlig i morgen tidlig, også går det i ett frem til neste søndag. Jeg skal holde foredrag, være med på et spennende prosjekt, gjennomføre flere gode treningsøkter, ha et par spennende møter og på tur til Sandefjord og kanskje en liten tur til Oslo. Hei hvor det går, og akkurat derfor var disse dagene på hytta litt ekstra gode. Nå er batteriene ladet, og jeg er klar for den kommende uken. Jeg føler det er søndag i dag, og unner meg derfor en ekstra god middag og litt kos i kveld, også er hverdagen i gang fra i morgen av.

Ha en nydelig mandagskveld <3 

 

Smiiiil Maren 

 

 

5 kommentarer
    1. Hei. Du sa for en stund siden at det vil komme masse oppskrifter utover høsten. Noe det ikke har. Jeg føler ofte du sier en ting også skjer det ikke. Du må huske at leserne husker det bloggere sier også. Blir feil å ikke stå inne for det man sier selv om man er en blogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg