Dagen før dagen – og planen er å gjøre minst mulig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Weekend mode 

Hei fredag. Endelig helg, og i dag kom fredagsfølelsen snikende i det jeg våknet. Denne helgen er spennende, og proppet med planer. Sosial kos i dag, StrongmanRun i morgen, og Oslo på søndag. Hei hvor det går. I dag skal jeg bare kose meg, slappe av, rydde litt  hjemme, kjøpe inn friske blomster og gjøre leiligheten klar for helg. Ingen trening, god mat og oppladning til løpet i morgen. En kropp som ikke spiller helt på lag trenger en god oppladning før jeg skal ut å leke meg i gjørme, og vann, velte traktordekk og klatre over store hindre. 

Pssst: Har du lyst å være med på hinderløp-galskapen i morgen? Siste sjanse, bruk koden MAREN, og du får 100kr i rabatt. Du leser alt og melder deg på HER. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I avtaleboka i dag, står det en koselig fredagslunsj, en liten fotojobb og ellers bare hygge. I kveld er det taco, gullrekka og bena høyt. Jeg må få lov å si tusen takk for alle fine meldinger dere sendte meg i går, det føles godt å være litt ærlig på at man er redd, når så mye fint kommer i retur. Tusen takk <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

God fredag, og god helg mine venner. Takk for at dere er her, og takk for at dere er med meg på alt jeg gjør. Opp og nedturer, spennende dager og vanlige hverdager, rå treningsøkter og dager helt uten motivasjon. Sunn mat og kosemat, vanlige hjemmedager og spennende utenlandsreiser. Takk for at dere er med. 

Nyt helgen, og hvis du går rundt å leker bare LITT med tanken om å bli med å løpe i morgen, så vær så snill å gjør det. Bruk koden, og sleng deg med, så gjør vi dette også sammen! 

 

Smiiiil, Maren 

8 kommentarer
    1. Hei! Har vært innom bloggen din en og annen gang tidligere, men nå kan jeg nok si jeg er blitt fast leser. Veldig inspirerende og variert innhold. Likte godt det ærlige innlegget i går:) god helg og lykke til med alt det spennende framover!:)

    2. Hei!!:))) Jeg skal også løpe Fishermans Friend Strongmanrun i morgen. Jeg har gått flere runder med meg selv fordi jeg gruer meg, og er redd for å ikke prestere. Har til og med lagt ut billetten for salg fordi jeg har ingen å løpe med, men så ombestemte jeg meg i siste liten når det var noen som ville kjøpe den. Jeg har alltid hatt lyst til å delta på Sommerløpet, men har aldri turt å melde meg på. Jeg trives altfor godt i komfortsona, og nå er det er på tide å gjøre noe med det 🙂 Så nå tenkte jeg at jeg bare må hoppe i det 😀 Ønsker deg lykke til i morgen! Jeg heier på oss! Kanskje vi ses 🙂

    3. Jobber du ikke lenger som sykepleier? Jeg er sykepleier selv, så synes det har vært veldig spennende å følge med på dine jobberfaringer 🙂
      Lykke til i morgen?

    4. Ida: Åå nå fikk jeg frysninger her, så tøff du er. jeg heier skikkelig på deg, og lov meg at du sier hei hvis du ser meg i morgen. jeg vil gi deg en stor klem 😀 kjør på – dette klarer du!!! heia oss

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg