Smeigedag på Sørlandet

Jeg må bare dele litt bilder med dere fra gårsdagen. Dette er sørlandet på sitt aller aller beste. Strålende sol, varme svaberg, yrende båtliv, fine venner, god mat og en god bok. Hva mer trenger man? I går var en sånn dag som man sitter inne på vinteren og lengter etter. Joggetur på morgenen, en hel dag på svabergene og en tur ut med gode venner på kvelden. Dager som dette lever jeg lenge på, og de varmer laaaangt inn i vintermånedene. Jeg tok med meg kamera i går, og knipset et par bilder fra dagen vår. Kjør bildedryss fra en typisk dag med sørlandssommer: 

Jeg ler litt av maten. Vi glemte visst å snakke sammen, og endte opp med dobbelt opp av både brusbokser, jordbærkurver og vannmelon. Vi hadde nok da i det minste. Vi tok med oss en liten kjølebag også som holdt brusen og et par skyr kalde. Jeg tenkte det var gøy å ta med bilde av det, og vise hva jeg ofte velger som sunn og lett mat på stranda. For en dag altså! Det beste er at det er nesten like fint vær i dag, så la oss bare nyte det mens det varer. Eneste som legger en liten demper er en litt sår hals, men det satser jeg på at går seg til utover dagen. Slikt har jeg ikke tid til nå. 

Er det fint vær der du også befinner deg? Jeg håper ALLE får en deilig dag i sola, husk solkrem og kos dere masse. 

 

Smiiiiil Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg