Dette gjør meg lykkelig

Goood morgen fra enda en solfylt dag på sørlandet. Hjelpes så deilig dette er, la det bare fortsette gjennom hele sommeren. Mine planer for i går kveld ble litt endret da vi klarte å sovne kl 20, og sett bort fra noen minutter våkentid i halv elleve-elleve tiden, så sov vi helt rundt og våknet nå. God 12 timers der altså. Kroppen trengte vel litt ekstra søvn da, så da ble fredagskvelden rett og slett sovet bort.

Heldigvis fikk jeg utnyttet dagen godt, med både tur i skogen, flere små lufteturer med Leo og en solfylt lunsj med mamma. Planen vår var egentlig å spise i sentrum, men med dette været ble den planen lett endret. Vi kjøpe med oss to store take-away salater og rigget oss i stand helt nede ved sjøen. Det ble en to timers herlig lunsj i strålende sol. Dager som dette gjør meg rett og slett lykkelig. 

I dag er planen slettes ikke så ulik. Jobbe litt fra morgenen, før det er ut i sola og kose meg sammen med en venninne. Jeg holder på å lese to bøker, begge to er verd å lese, på hver sin måte. Jeg skal tipse dere om dem begge når jeg er ferdig. Den ene har jeg kun et par sider igjen, så den kan jeg allerede si at var utrolig god. Det er en av de nyeste i serien til Jørn Lier Horst, Blindgang heter den. Noe av handlingen utspiller seg i Kristiansand, og det er jo litt ekstra gøy å lese. 

Håper dere får en herlig dag i sola og nyter helgen <3

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så herlig. Denne lørdagen er helt nydelig her på Østlandet også. Sol på balkongen med bok, kaffe og isvann og deilig utsikt. Tar resten av lørdagen som det kommer! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg