En ekstra kosedag

Dette skjedde i går, ikke lenge etter jeg hadde startet dagen med en super sunn smoothie og delt oppskriften med dere. Det er jo litt morsomt at jeg satt der å leste om den perfekte planen for treningsuken i ShapeUp, samtidig som jeg momset i meg smågodt og drakk brus. Det er så rart, men noen dager så føles det som smågodt, joggebukse og sofakos er det eneste riktig, og i går ble plutselig en sånn dag for meg. 

Påsken var over i går, og startskuddet gikk for det som skulle være en sunn uke etter masse påskekos for mange, så var det altså slik som dette det ble for meg. Jeg valgte å kose meg med det, og tok det som en ekstra fridag. I dag er jeg back on track. Denne artikkelen er fra forrige måneds utgave av ShapeUp forresten, men jeg synes den var så bra! Jeg sparer på alle utgavene av bladet, og tar dem frem med jevne mellomrom når jeg trenger litt motivasjon til trening, input på nye øvelser eller inspirasjon til noe spennende, sunn mat. 

I dag skal jeg komme meg på trening, om det så bare blir en liten halvtime på mølla så skal det uten tvil svettes litt. Rett og slett fordi jeg kjenner at jeg har skikkelig lyst. Ingen motivasjon er bedre enn det. Påskegodsakene er nå spist helt opp, det er ingenting igjen, og skapene er fylt opp av sunne, gode råvarer. Så får vi se hvor lenge det holder. hehe. 

Hvordan synes du det var å komme tilbake til hverdagen etter påskeferie? 

 

Smiiiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Statera Marit Ebeltoft: Samme her!! Finnes det noe i hus så spiser jeg det. Til og med når det ikke er mitt godteri, så sniker jeg litt 😛 huff. ikke bra. Så nå er det tomt, og godt er det 😛

    2. Er digg det og noen ganger! 🙂 du som er så aktiv og får i deg mye bra mat ellers trenger jo også noen slækkisdager/ timer! hashtag alt med måte 😛

    3. Ahh fantastisk ! Godt det ikke bare er meg, sliten og sulten etter jobb resulterte i en liten pose smågodt… Men godt var det! Viktig å akseptere men samtidig ikke gi helt opp selvom man hadde et lite svakt punkt 🙂 Takk for all motivasjon du gir 😀

    4. rikke: Du er så absolutt ikke alene , og husk at det er helt innafor, og faktisk sunt å være litt usunn av og til 🙂 Tusen takk for fine ord <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg