På tide å ta steget videre

Rise & shine <3 

I dag var jeg tidlig oppe for å få i gang en rimelig hektisk dag. Dagen skal fylles med PTkunder, filming av treningsøkter, forberedelse av matplaner og treningsprogrammer til kunder og egentrening. Jeg liker denne typen dager, som starter tidlig og går litt i ett, med små gode avbrekk underveis hvor jeg kan få snikt inn min egen trening. Det er en luksus i hverdagen å kunne trene midt på dagen, så det må jeg utnytte så lenge det er mulig. 

Jeg ser at det tikker inn med spørsmål til video-spørsmålsrunden, det er veldig gøy. Fortsett å still spørsmål så skal jeg svare på så mye jeg klarer. Flere av dere har sendt spørsmål på mail også, og det er selvfølgelig helt i orden. Det enkleste er kanskje å samle dem her på bloggen, men jeg skal klare å få med dem som har kommet på mailen til nå også. Jeg skal forresten også i et litt spennende møte i dag om akkurat dette med video og film til blogg, det kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til. Her har jeg mye å lære, og nå er det på høy tid og ta steget videre og komme skikkelig i gang. 

Kamera er med på egentreningen, og jeg håper jeg skal få til å filme litt fra økten min. Jeg bruker mye tid på å beskrive øvelsene med tekst og bilder, men jeg ser at det å vise øvelser på film er veldig mye enklere og faktisk bedre for dere også. Så dette skal jeg bare få dreisen på. 

Hvordan ser dagen deres ut? Er det flere som har tenkt seg på trening i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Du er så inspirerende! Digger deg! Dagen min går ut på overkroppstrening med fokus på rygg! Lurte på hvor du kjøpte tightsen?:) ha en flott dag!

    2. Idag hadde jeg legday og jeg skal si at det kjennes i bena nå!! Men den følelsen er bare så herlig! :))
      Kunne du postet et nytt innlegg igjen snart om din legday?? Hvilke øvelser som er dine favoritter for tiden, og gjerne skrive litt om hva som er viktig for å kunne få bedre trent rumpe, og hvor mange reps + sett du kjører i løpet av en økt og hvor mange øvelser du gjennomfører?:)) Trenger tips til nye og spennende rumpeøvelser (tenker helst da øvelser man gjør på senter med vekter/maskiner)
      Ha en fortsatt superfin lillelørdag! 😀

    3. Hvorfor kutter så mange treningsblogger ut karbohydrater feks ved middagsmåltidet. Jeg trodde det var viktig med 1/3 karbohydrater på middagstallerkenen når man trener så og si hver dag.

    4. Du er nydelig, Maren <3 Lurer på om du har så mørkt hår eller har du farge i det? Du passer det isåfall veldig godt 🙂

    5. Kul topp, hvor er den fra/hvilket merke? Gleder meg til videoblogg med bred sørlandsdialekt, det er herlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg