Ingen søndagsfrokost her i huset

Good morning from me & Frenchie

Her er søndagen i gang for lengst, frokost er laget og spist. Jeg er straks klar for å begynne å en solid to-do liste som ble laget på torsdag, og fremdeles står relativt urørt. Det er så mye kjedelig på den listen av jeg får helt vondt, men det må gjøres, og jeg vet med meg selv at jeg får en mye bedre søndagskveld hvis mailboksen er tom, klærne er vasket, leiligheten er støvsugd, sengen er skiftet på osv. 

Custommade genser //  Acne Jeans    

Dagens frokost ble ikke den typiske søndagsfrokosten som mange kanskje ser for seg, med nybakt brød, egg og bacon. Til mitt forsvar så bakte jeg faktisk rundstykker i går, og planen var at de skulle serveres til frokost i dag. Har dere smakt nystekte rundstykker, med smør som smelter og ost? Da regner jeg med alle forstår at det ikke er igjen et eneste rundstykke til søndagsfrokost i dag. Hehe. Heldigvis er både min kjære og meg veldig glad i havregrøt, og spesielt når den er kokt opp på melk, tilsatt sjokoladeprotein, og søtet med stevia. Mmmm. Så frokost ble det, bare av det litt mer hverdagslige slaget. 

  • 60g havregryn 
  • 30g sjokoladeprotein
  • 6-8 dråper stevia
  • Melk 

Kok opp grynene på melk, tilsett stevia, rør godt underveis. Dette er spesielt viktig når grøten kokes på melk, som lett kan brenne seg. Når grøten er ferdig kokt, tar du gryten av plata, rører inn proteinpulver, og sper på med litt melk om nødvendig. Voalá – proteinrik sjokkisgrøt på 5 minutter. 

Jeg har ikke glemt at jeg skal dele en ny økt med dere, og den kommer i dag. Tiden løp litt fra meg i går, men jeg tenker at så lenge den kommer ut i dag, og dere har den klar til å kickestarte mandagen så er det innafor. Nå må jeg komme i gang med den lista, ellers blir det natta igjen før jeg er i mål. 

Hva er deres plan for søndagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer

Siste innlegg