Ta deg ei bolle

Todays breakfast

Sånn kan det gå når man sjekker inn på Frogner House som ligger et steinkast unna Åpent bakeri. Jeg skulle bare kjapt innom å kjøpe en kaffe, og ikke vet jeg hva som skjedde, men plutselig hørte jeg meg selv si: “og to ferske hveteboller takk”. Så da ble det det da, en kaffe og to ferske hveteboller. 

Det pøsregner i Oslo, men det er egentlig helt greit for jeg har et tonn av jobb å gjøre. I skrivende stund sitter jeg i senga og svarer mail, skriver litt på sykepleie CVen, jobber med en annonse, og redigerer litt bilder. Jeg har laget en finfin liten jobbeliste, og jobber meg jevnt og trutt nedover den. Nå skal jeg straks ta en god pause og møte Kristine for lunsj. Jeg føler meg heldig som kan sitte her inne i varmen, omringet av myke hotellputer og se ut på ruskeværet. 

Før jeg satt meg ned for å jobbe i dag så hadde jeg en utrolig fin joggetur. Jeg startet på Frogner, og jogget ut mot bygdøy, snudde når jeg ikke helt kjente meg igjen lenger, og jogget rolig tilbake. Totalt ble det 9 gode kilometer, og det er jeg strålende fornøyd med. Hvis jeg hadde bodd i oslo skulle jeg gått tur ute på Bygdøy hver eneste dag, herligfred for et nydelig sted! 

Nå rumler magen, på tide med venninnelunsj. Kos dere i ruskeværet, så snakkes vi snart! 

 

Smiiiiil Maren 

 

14 kommentarer
    1. Blir så inspirert av bloggen din! Digger at du skriver om både sunn og “usunn” mat. Virker som om du har en veldig fin balanse på kostholdet ditt <3 Fine bilder og bra innhold! Hilsen ny leser

    2. Hei! Elsker bloggen din!!:) Lurte bare på om du kanskje kunne ha en gang der de som bor i nærheten kunne være med deg på en løpetur en gang? Det hadde vært veldig gøy!!<3

    3. Bygdøy er mitt favorittsted å jogge og jeg føler meg veldig heldig som bor såpass nærme at jeg kan jogge der når jeg har lyst. I dag ble det 10 km langs Frognerkilen og ute på Bygdøy før jeg slo meg ned i sola på balkongen. Håper du har mulighet til å nyte sola i Oslo i dag før du reiser hjem. Hadde vært morsomt om du arrangerte løpetur med innlagt styrke på en av Osloturene dine. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg