Siste forberedelser

Sunt, friskt & fristende

God morgen. Her sitter jeg med pakkelister, og blogg-lister, gjøre-rent liste og må-huske liste. Jeg er en liste-person uten sidestykke, og skriver absolutt alt opp på ulike lister. Nå er det altså pakking til Frankrike, ting jeg må huske før jeg reiser og en meget organisert liste over rengjøring av leiligheten på agendaen. Jeg ler av meg selv, men disse liste gjør jo faktisk at jeg får ting gjort. Jeg vet å kose meg mens jeg skriver listene, og i dag er det dette lille snack fatet som gir meg super energi til å sette i gang. Dette blir som en dessert etter frokosten. Friskt, sunt og godt. 

Jeg tenkte også å minne dere på at dere må kommentere med de siste spørsmålene dere har til Polar. I dag er nemlig siste sjanse, og i morgen sender jeg inn alle spørsmålene deres. Det har kommet så mange gode spørsmål, og det er enda litt tid å få med et par til hvis det er noe relatert til pulsklokker du lurer på.

Dagen i dag for min del går til å pløye gjennom listene, gjøre siste innkjøp før reisen, og gjøre leiligheten ren og pen. Det beste i verden er å komme hjem fra ferie til en ren leilighet. Jeg skal avgårde å hente noen nye strikk og litt diverse, slik at jeg kan få delt ferietrening med dere fra Frankrike. Mange spør om disse strikkene, og de er rett og slett bare fra XXL, eller G-max tror jeg også har dem. Åå som jeg gleder meg til å spre litt solenergi og ferietrenings-tips med dere. Kun to små dager nå dere så er vi i gang. Hurra!

Hva er din plan for denne onsdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg