Når du har lyst på alt

Når du er sulten som en ulv og har lyst på både pizza, rundstykker, salat, pasta, skinke og omelett da blir løsningen hjemmelaget calzone, og salat med en haug av ingredienser. Dette ble løsningen min i helgen, det ser ut som tidenes flykræsj, men det smakte himmelsk. Oppskriften på innbakt pizza, eller calzone har jeg delt før, og dere finner oppskriften HER. 

Salaten inneholder agurk, mais, tomat, rødløk, pastaskruer med pesto, skinkebiter, kylling og egg. Jeg tilsatte også avokado og litt tomat pesto som jeg kjøpte på min lille shoppingrunde på Gave & Interiørhuset i Søgne på lørdag. Fy søren som en matfest. Mmmm.

Jeg elsker tallerkner som dette, som inneholder så mye forskjellig. Jeg kunne spist ulike salat-kombinasjoner hver eneste dag, og spesielt nå om sommeren. Salat trenger ikke å være kjedelig, det er jo bare akkurat hva du selv gjør det til. Putt oppi alt du liker av ingredienser, og lag din egen lille salatfest. Dette er som sagt overhode ikke den visuelt peneste retten jeg har spist, og jeg er sikker på at flere av dere kan klare å gjøre den mer innbydende. Jeg skal bli flinkere til å dele middager og lunsjer med dere, og neste skal garantert bli litt mer innbydende. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. kineli: Hei, så koselig du synes det:):) jeg er akkurat ferdig utdannet sykepleier men skal ikke jobbe som det helt enda. Så ja nå jobber jeg kun med bloggen og lever av den! Trives veldig godt med det. 🙂

    2. Hei!
      Så på snap at du hadde en Adidas tights! Hvilken str har du i den? Lest at de er store i strl!
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg