Nå er det på tide å ta grep

God morgen hjerter. Lykken var stor dag jeg oppdaget vannmelon på butikken i går. Lykken steg enda et par hakk da jeg smakte på den, og den hadde så mye smak. Sommerfølelse delux. Dette har jeg virkelig ventet på. Dagens frokost ble altså en skål med cottage cheese original, vanilje yoghurt, blåbær, og nøtter. Vannmelon i skiver og appelsinjuice. Mmmm. En frisk og fin start på denne tirsdagen. 

I dag har jeg en liten oppvask dag, en aldri så liten ta-tak-i -ting dag. Jeg føler bare jeg surrer rundt for tiden, med hundre løse tråder og alt for mange baller i luften. Jeg får ikke samlet trådene, og ikke landet en eneste ball. Alt er bare kaos. Jeg føler jeg ikke får gjort nok på bacheloroppgaven, jeg får ikke unna mail og svart samarbeidspartnere så raskt som jeg burde. Jeg ligger etterpå saker som skal leveres til ShapeUp, og jeg får ikke prioritert venner og familie så mye som jeg gjerne vil. Du vet den følelsen når du har mye å gjøre, men samtidig får du ikke gjort noenting? Det er så frustrerende, og det er virkelig ingenting annet å gjøre enn å ta solid tak i seg selv og begynne fra en kant. Skriv en liste, og start på toppen. Så i dag er det akkurat det jeg skal gjøre! 

Jeg håper dere får en herlig tirsdag, og at solen stråler like mye hos deg som den gjør her på sørlandet. 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Kjøpte vannmelon i går eg også, og det var så digg at det endeleg var skikkeleg vannmelon-smak! Viss eg måtte levd på ein ting gjennom heile sommaren måtte det blitt vannmelon… 🙂 Takk for friske bilete og innslag, det er så kjekt å følgje deg!
      Håpar du får ein super tysdag 🙂

    2. Du er kjempeflink! Er litt i samme situasjon nå. Leiligheten ser ikke ut, jeg ligger etter med skolearbeidet, det jeg leverer av skolearbeid er ikke på topp, og venner og familie blir nedprioritert.

    3. Kjenner den følelsen der! Går 1 året på master og har altfor mye å gjøre der i tillegg til jobb, venner, familie, trening osv.. Føler ikke jeg presterer optimalt på noen områder..

    4. Skjønner så innmari godt hvordan du har det! Har det sånn selv nå.. Altfor mye å gjøre! Ligger etter med alt, og eksamen er heller ikke så langt unna. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg