Stopp opp og se deg rundt

God morgen hjerter. I dag har jeg lyst å ta dere med på veien fra leiligheten min til jobb. Denne turen går jeg hver eneste dag, det er min vanlige vei til jobb og i går slo det meg hvor ufattelig fint det er. Det er så lett å ta omgivelsene for gitt, spesielt når man bor ved sjøen på sørlandet og har dette rundt seg hver eneste dag. Jeg sendte en snap til en venninne og hun skrev tilbake: Jeg håper du vet hvor heldig du er som har det så fint rundt deg. Det gjorde meg bevisst på å stoppe opp, og virkelig se rundt meg hvor vakker det er her. 

I dag skal jeg ha jentene mine over på en liten bursdagslunsj, og det blir så koselig. Jentegjengen vår har fått hele tre nye medlemmer siden sist, og nå er det tre små babyer som også skal i bursdag. Jeg gleder meg så til å kose meg med dem, spise god mat og nyte en lørdag sammen. Jeg er enda litt usikker på hva jeg skal servere, men jeg har flere ideer og skal selvfølgelig dele med dere hva jeg ender opp med. 

Flere av dere spør om resten av svarene på spørsmålsrunden, og jeg har ikke glemt dem, jeg er rett og slett bare litt treg. Ærlighet varer lengst sant? Jeg håper dere får en nydelig helg, og at solen skinner der du befinner deg. Har dere noen spennende planer for lørdagen? Kanskje noen av disse turbildene gir deg lyst til å gå en god tur i løpet av helgen? Det er alltid mitt ønske når jeg deler disse turbildene mine med dere, at det skal inspirere og motivere til å komme seg ut i frisk luft, oppleve naturen og bevege kroppen. Hverdagsaktivitet er den viktigste aktiviteten!

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Jeg skal på visning, på slektstreff og rydde leiligheten. Skulle gjerne gått meg en tur, men skal også levere særemne neste uke. Får nøye meg med å se på disse fantastiske bildene en så lenge. 😉

    2. Det så skikkelig fint ut! 🙂 Her i Trøndelag har det så vidt begynt å spire og gro. Må være herlig å bo et sted med så tidlig vår! 🙂 Ha en super lørdag 🙂

    3. Fantastiske bilder. Tenkte faktisk på det samme i dag. Flyttet inn i ny leilighet i februar, og selv om det tar 40 min til jobb, er det verdt det. Jeg trives så godt her. Men tilbake til det å stoppe opp og nyte, ikke ta det for gitt. Dro opp rullegardinen idag tidlig, og jeg så masse hvitveis rett utenfor. Så jeg ble stående der med fullt åpnet vindu og nyte omgivelsene mine. Deilig. Idag skal jeg rydde litt, ut å handle litt småting til leiligheten, støvsuge og bare kose meg. Ha en god dag, gode du. Hilsen Anja

    4. Det var kjempe fint!
      Jeg tror vi mennesker er litt for “opptatt” med å komme oss dit vi skal, og dermed ikke tenker over omgivelsene rundt oss. Vi er nemlig for lite takknemlig tror jeg..
      Håper du koser deg med bursdagslunsjen 🙂

    5. Morsomt – har gått akkurat samme strekning- Dvs fra Caledonien, forbi festningen frem til Aquarama, idag. Og det slo meg hvor flott det var- selv om det regnet da jeg gikk der i ettermiddag/kveld. Tilbringer lørdag og søndag i Kristiansand. Ha en fortsatt fin helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg