The big buddha run

I samarbeid med Nordic fitcamp

I dag startet vi dagen kl 07.00, med en 4,2 km løpetur opp til Big Buddha. The Big Buddha run er en kjent greie her i området. Dette er “syretesten” og regnes som en av de tøffeste turene i området. Vi visste ingenting om hva vi skulle, for på vår timepan så stod det bare Nordic fitcamp challenge. Vi fikk litt informasjon i bunnen av bakken, om at turen ville bli tøff, det ville bli bratt, det ville bli mulighet for å se elefanter underveis og utsikten på toppen ville være verd strevet. Alle punkter ble innfridd!! Det var grisetungt, det var bratt, vi så elefanter (!) og utsikten på toppen var fantastisk. Her kommer et bildedryss fra vår morgenøkt i dag. Som dere vet er Victoria Nevland med på turen, og takket være henne har jeg så mange fantastiske bilder å vise dere. Enjoy!

Jeg er så ekstremt imponert over å denne gjengen. Jeg har sagt det før – men det må faktisk bare gjentas for makan til sprek, positiv og sporty gjeng man skal lete lenge etter. De gir alt og det med et smil om munnen – på hver eneste økt. Jeg elsker bildene i dette innlegget, det oser treningsglede og energi av dem. Dette er ekte enforfiner, fightervilje og pågangsmot altså. Jeg føler meg heldig som får være en del av dette!

På toppen kledde vi på oss sjal og dekket til både skuldre og ben før vi gikk nærmere selve buddhaen. Vi rakk dessverre lite tid der oppe, men flere av deltagerene snakker om enda en tur opp dit før vi reiser hjem. Det håper jeg virkelig vi får til! 

Er det noen av dere som har vært her før, og sette denne gigantiske buddha statuen før? Tenk så morsomt det hadde vært hvis noen av mine lesere har vært i akkurat det samme området som vi er nå tidligere. Google gjerne Big buddha run så ser dere bilder av denne spektakulære turen. Mange av dere spør om det kommer flere turer hit, om turen til marbella og turen til LA. Det er også mye spørsmål om jeg fremdeles har rabattkoder til treningscampene. Alt av informasjon om turene finner dere HER, og ja jeg har fremdeles rabattkode til turene. Send meg en mail på [email protected] hvis du ønsker kode. 

 

Smiiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. åh jeg elsker disse bildene, og å få følge med på turen! Det ser helt rått ut, og dødsgøy ut! Har veldig lyst på å være med på en slik tur selv! Hva er aldersgrensen på disse turene? Jeg blir 18 i juli:) hilsen fast leser hver dag hele året!! Du er rå Maren!

    2. Hei! Mulig jeg ikke har fått med meg alt du har skrevet, men er det slik at du reiser med en spesiell gruppe eller kan alle bli med på slike treningsturer? Jeg har skikkelig lyst, hihi 🙈

    3. fytti så fiine bilder!! fine farger, glade mennesker, nydelige smil og sommerbrune kropper. dere er en rååflink gjeng<3 du ser smashing ut, Maren. og de øynene dine, woow!!

    4. Jeg var der ifjor! Koste med babyelefanten som du har tatt bilde av også <3
      Den var hvertfall snill, i motsetning til apen på Monkey Beach! Haha.
      kjenoefint på toppen med The Bug Buddha.
      Kjenner jeg savner Thailand etter å ha sett på reisen din =(

    5. Ser jo helt fantastisk ut, men kjenner at jeg blør i hjertet av å se dyr bundet fast med kjetting…
      Bortsett fra det, ser det helt magisk ut – dere er RÅ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg