To gode nyheter

Sponset pulsklokke

Jeg har to gode nyheter å dele med dere, som jeg vet mange har etterspurt. Den første er at Melina Meyer Magulas er tilbake i livet mitt, etter jeg måtte “sette henne på vent” til praksis-styret på sykehuset var over. Jeg liker å gjøre ting skikkelig, og jeg hater når jeg ikke klarer å fullføre mål jeg setter meg. Mange av dere har etterspurt løpeprosjektet, og hvor det ble av alle innleggene om kondisjonstrening. Det ble et ufrivillig opphold, og jeg innser at jeg satt målene litt vel høye. Nå er målene justert, planen er justert, og jeg starter opp med løpeprosjektet igjen helt helt rolig. Det som er fint nå, er at jeg selv starter “helt på nytt”, og det gir jo muligheten for alle andre som kanskje er i samme situasjon å kaste seg på. Jeg starter med 2 løpeøkter pr uke, også tar vi det derfra. Stay tuned folkens, jeg skal ta dere med på hele reisen. 

Gla´nyhet nr to er at jeg i snart 2 uker har testet Polar V800 pulsklokke, og jeg må si at jeg virkelig har fått en ny treningskompis. Klokken er utrolig enkel å forstå, den er praktisk, og funksjonell. Den gir meg all informasjon jeg trenger, og mere til – men på et nivå jeg selv faktisk forstår. Den har en helt enorm batteritid, og jeg har faktisk ikke måtte lade den enda! Jeg fortsetter å teste, og gleder meg til å dele erfaringene mine med dere underveis. Jeg lærer masse, og finner haugevis av inspirasjon på håndleddet. 


Jeg synes det er så utrolig gøy å kunne få lov å dele litt inspirasjon på kondisjonstrening her i igjen. Jeg vet mange av dere har etterlyst det, og responsen var helt enorm når jeg først startet løpe-prosjektet, det er derfor en stor glede å ta det tilbake igjen. Jeg håper jeg kan få et par gjesteinnlegg av løpe eksperter her på bloggen også, med sine beste tips og triks. Øktene mine skal jeg selvfølgelig også dele med dere. Jeg gleder meg! 

Ha en herlig onsdag dere. I dag står det en innførings-økt i 45/15 intervaller på min plan. Det blir rolig i dag, og målet er bare å få kjenne litt på intervall-feelingen igjen. Nå er det jammen lenge siden sist. 

Er det flere som skal trene i dag?

 

Smiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Spent på å høre hvordan løpeprosjektet går! Du inspirerer veldig, og ikke minst motiverer til å finne frem mine egne løpesko!
      Ha en strålende lille-lørdag! ☺️

    2. Åh, den pulsklokka! Har lenge vurdert den sjølv, men akkurat no er studentbudjettet såpass trangt at eg ikkje tar meg råd. Får heller ønske meg til bursdag 🙂
      Ha en fin dag Maren, og god økt!

    3. Gleder meg til å følge dette prosjektet ditt, og er veldig nysgjerrig på hva målet ditt er! Om du skal løpe et løp eller rett og slett bare bli bedre for din egen del? 🙂 Tenker å starte opp løpingen igjen selv, da også med to økter per uke, mest for gøy, selv om jeg egentlig vil slå tiden min på halvmaraton i fjor😁 I dag blir det først og fremst styrketrening, men merker jeg ble inspirert til å løpe, så kanskje jeg drar på med noen intervaller etter styrkeøkten!
      Takk, for all den herlige treningsgleden og -inspirasjonen du gir, håper du får en knall onsdag 😀

    4. Ønsker meg så utrolig en puls klokke! Jeg tracker mye av treningen min, men hadde vært så gøy å vite om jeg alltid ligger i den pulsen jeg ønsker eller ikke. Får ønske meg en klokke til bursdagen i juni! Nå ligger jeg flatt ut med influensa, så får ikke trent i da. 🙁 kjedelig når treningsmotivasjonen nesten tyter ut av ørene på meg! Haha 🙂 ha en fin dag

    5. Så bra at du skal ta opp igjen løping og innlegg om løping! Jeg har selv satt meg som mål i år at jeg skal løpe halvmaraton i september. Siste halvdel av 2015 var et dårlig år for meg treningsmessig, og selv om jeg har løpt noe før er det nå som om jeg må begynne forfra igjen… Blir spennende å følge deg.

    6. Jeg har selv også prøvd 45/15 intervaller men min favoritt må nok være gerilja!:)) Føler at man blir raskt ferdig med dem! 20 sek på og 10 sek pause, så gjør jeg dette i 15-20 minutter 🙂 Kjempedeilig følelse etterpå assa!
      Gleder meg til å følge prosjektet ditt, dette blir spennende! Er selv glad i løping, spesielt ute i naturen, det er så deilig! Kvalitetstid med meg selv og kobler hele verden ut, og bare løper!<3 Kjempedeilig!

    7. Åh, blir så misunnelig av å lese blogger om løping om dagen at det er til å grine av, haha! Løper vanligvis masse og ELSKER det, men har pådratt meg et tretthetsbrudd i kneet, så nå er det snart én måned siden siste ordentlige løpetur. Savner det masse, men det er vel bare å holde ut til det er bra igjen 🙂
      Uansett, masse lykke til og kos deg med løpingen!

    8. Holder på å bygge meg opp fra beinhinnebetennelse, og savner løping og hopping utrolig mye. 45/15 // 30/10 er den økten jeg har et skikkelig elsk hat forhold til, og savner den mest av alle øktene mine. Du er heldig som kan holde på med dem. Jeg starter også på nytt med løping, fordi jeg kun kan løpe 2-3 økter i uka, og denne uken kan jeg endelig løpe 3 km veldig rolig. Om jeg skal trene idag, skal jeg nok. Tenker å løpe de 3 km også gjøre en skikkelig rå kettlebell økt, istedenfor spinning. Det har jeg blitt litt lei av siden det er mye av det eneste jeg kan gjøre mens jeg har beinhinnebetennelse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg