Topp 10 opplevelser i 2015

Plutselig var den her – årets siste dag, og jeg sitter her med morgenkaffen min og er litt tankefull. Hva har 2015 inneholdt, hva har vært bra, hva har vært mindre bra, og hvordan kan 2015 oppsummeres?



Det første som slår meg når jeg tenker tilbake på dette året er jobb – mye jobb, mye på en gang, høye krav, sykepleiepraksis, prestasjon, selvpåført prestasjosnpress og skal jeg være helt ærlig så føler jeg dette året har vært litt sånn brette-opp-ermene og jobbe-på år. Men hva er egentlig galt med det? Man kommer ingen vei i livet hvis man ikke er villig til å jobbe for det. Nei 2015 var ikke året jeg realiserte alle mine drømmer, var super spontan og levde etter hjertet hver eneste dag, men det er helt okei. 2015 har vært et gigantisk sprang mot målene jeg jobber mot på lang sikt, jeg ønsker å bli en dyktig sykepleier, jeg ønsker å ha en inspirerende blogg som gir noe til leseren og som bidrar til økt treningsglede, et ønske om å spise sunnere og levere i harmoni med seg selv.




Topp 10 opplevelser i 2015:

  • Fullførte, og bestod alle praksisperiodene på sykepleien
  • Vant prisen for Årets Treningsblogger på Vixen Blogawards
  • Opplevde at to av mine beste venninner fikk babyer for første gang.
  • Var på forsiden av ShapeUp – Norges største treningsmagasin
  • Har siden det fått bidra med hele 5 treningsartikler i samme blad, og fortsetter å skrive for dem i 2016
  • Møtt flere helt unike mennesker som har gitt meg enormt mye glede, og gjort livet mitt rikere på mange måter. Dere vet hvem dere er <3
  • Reiste til Portugal som PT for 30 fantastiske jenter på ShapeUp Bootcamp
  • Reiste helt alene som deltager på treningscamp til Marbella, og endte opp med å koste meg så mye at jeg utvidet turen, og dro tilbake til Marbella et par uker senere.
  • Vært ambassadør og modell for 2015 kolleksjonen til Run & Relax
  • Inngikk samarbeid med Mediehuset Nettavisen, og ble en av deres faste bloggere.




Jeg ønsker selv å være i balanse, og jeg vil blogge, leve, reise og trene, men samtidig vil jeg ha en solid utdannelse i bunn. 2015 har tatt meg godt på veien dit, og når jeg summerer opp så ser jeg sannelig at det har vært et år med store lyspunkt, masse glede, spennende opplevelser, mange fine menneskemøter, gode businessavtaler, mye kvalitetstid med familie, og summerer jeg opp så har 2015 vært et år jeg avslutter med et smil om munnen, ja det har vært et jobbeår, og ja det har kostet mye på veien, men jeg kom i mål, og jeg er takkenmlig for året som gikk.



Nå står 2016 for tur, og jeg føler meg både spent, og optimistisk. Første halvdel vil bli fokus på å fullføre bacheloroppgaven og fullføre sykepleien. 2016 vil absolutt ikke bare bli jobb, jeg har også booket inn flere spennende reiser, og jeg skal blandt annet ta dere med til Phuket Thailand, flere langhelger i spennende storbyer, og hele tre turer på ulike treningscamper til Spania.

Jeg vil si tusen tusen takk for at dere har fulgt meg i 2015, uten dere er denne bloggen ingenting. Tusen takk for at dere klikker dere inn her, takk for at dere leser, og tusen takk for at dere kommenterer og lar dere engasjere. Takk for alt dere har gitt meg i 2015, så håper jeg av hele mitt hjerte at dere vil være med videre i 2016.

Da er det bare en ting å si: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!!

 

Stort nyttårssmil fra Maren

 

20 kommentarer
    1. Takk for at du deler Maren 😊
      Fantastisk fin blogg, med sunn livsstil og treningsglede
      Gleder meg til å følge deg videre 😊
      Klem

    2. Ser ut som du har hatt ett spennende år 😀 Gleder meg til og følge deg videre i 2016 🙂 Godt nytt år!

    3. Dette så ut som et lærerikt og vikitg år. Du har en inpierende blogg som bidrar til økt treningsglede;-) bloggen din er ikke et sted jeg får dårlig samvittighet av å stikke innom en dag jeg ikke trener, eller en uke jeg ikke prioriterer trening. Fordi jeg slapper av og blir heller inspirert og får lyst til å trene. Både fordi treningsglede er i fokus på bloggen også fordi den gode balnasen er der. Godt nyttår!

    4. Elise: Skjønne skjønne Elise?? Tenk så fint at akkurat vi ble roomies i Spania – jeg er så takknemlig for å ha blitt kjent med deg!! Glad i deg også vennen

    5. Flott oppsummering av året ditt. Det har vært veldig kjekt å følge deg i 2015, jeg gleder meg til fortsettelsen i 2016.
      Godt nyttår til deg.
      Chris

    6. For et herlig innlegg, ble skikkelig varm om hjertet av å lese! Jeg har fulgt deg i over fire år, og gleder meg til å følge deg videre! Jeg synes du har vært knall tøff dette året og du har all grunn til å være stolt av deg selv! Jeg husker at du en gang skrev at du fikk mange sjanser til å være med på ting i forbindelse med bloggen, men at du takket nei fordi du ikke helt turte. Men i år har du virkelig turt, og det er skikkelig inspirerende! Jeg er nemlig enda litt der at jeg ikke tør mange ting jeg egentlig har veldig lyst til. Som f.eks å reise på treningsreise, men når jeg ikke får noen med meg, tør jeg ikke reise alene. Neste år har jeg bestemt meg for å være tøffere, og gjøre mer ting for meg selv. Du inspirerer meg hver dag Maren, og ikke bare på treningsfronten! Tusen takk for at DU deler, motiverer, inspirerer – og for at du er så ekte! Å lese bloggen din er med hånda på hjertet et av høydepunktene om dagen! 🙂 Ønsker deg et fantastisk nytt år og ei knall feiring i kveld! <3 Klem til deg!

    7. Jeg begynte å lese bloggen din i 2015, og det er jeg veldig glad for. For en inspirerende, flott, vakker, flink, ærlig, naturlig og sporty blogger du er,og ikkr minst en flott person. Virker som året har vært nye for deg, men samtidig spennede, og jeg håper 2016 blir bra. Litt redd for at du skal bli frøken perfekt perfeksjon og legge alt for mye press på deg selv. Litt press og perfeksjon er bra. Bare det ikke blir alt. Du er flott og flink som du er og hva du gjør. Jeg heier på deg videre inn i 2016. Jeg sparer det nye bladet til shapeup til lørdag. Da skal det koses med gode saker, og ikke minst gode tips fra deg, og det nye året skal kickstartes. Godt nyttår, Maren! Hilsen Anja

    8. Ønsker deg et riktig godt nytt år! Takk for at du deler så mye av deg selv og for at du har en så herlig blogg. Gleder meg til å følge med videre i 2016 🙂

    9. Maren, du er en stor inspirasjonskilde! Du jobber hardt og legger sjelen din i alt du gjør. Det skinner godt igjennom på bloggen din. Ønsker deg et riktig riktig godt nytt år! Stor klem <3

    10. Herlig innlegg!
      Hvor er tightsen på de øverste bildene fra? Ser ut som den er sånn burgunder/lilla? 🙂

    11. Det har vært utrolig gøy å ha fått et innblikk i hverdagen din i løpet av dette året, Maren! Det var først i år jeg oppdaget bloggen din, og den har ikke gitt meg annet enn glede, inspirasjon og motivasjon, både på trening, kosthold og på andre hverdagslige områder 🙂 Du er virkelig en stor inspirasjon for spesielt jenter i Norge og viser hvordan man kan på en bra måte balansere kos og sunnhet uten at det blir for mye av det ene, og det har vært lærerikt for meg spesielt, som har vært for mye av begge sidene i perioder i løpet av livet mitt 🙂 Vil bare ønske deg et godt nytt år og måtte det bare bringe hygge og glede!

    12. Det har vært kjempegøy å følge bloggen din i 2015! 🙂
      Du er så herlig, man får helt lyst til å bli venninne med deg… Utstrålingen og positiviteten din gjør deg til en av mine favorittbloggere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg