Er det noe du lurer på?

God morgen hjerter. Jeg har fått mange henvendelser fra dere om jeg kan kjøre en ny spørsmålsrunde her på bloggen snart. Det er lenge siden sist nå, og jeg tenker at det er på tide med en ny runde. Spørsmålsrunde betyr at dere kan spørre om hva enn dere lurer på i kommentarfeltet, også skal jeg svare etter beste evne. Erfaringsmessig så kommer det helt enormt mye spørsmål, men jeg skal forsøke å svare på så mye som mulig. Jeg vil lage et eget innlegg (eller flere) hvor jeg samler opp både spørsmål og svar til dere.


Foto: Stig Jarnes  // ShapeUp Covershoot

Det er alltid litt spennende med slike spørrerunder, og jeg blir alltid like overrasket over hvor mye forskjellig folk lurer på. Så da er det bare å dure på folkens: Er det noe du lurer på? 

 

Smiiiiil Maren

 

74 kommentarer
    1. Jeg vet du ikke skriver for mye om ditt privateliv, men hvordan går det på kjærlighetsfronten? Har du noen i kikkerten? 🙂
      Har du planer om å delta i noen mosjonsløp enten denne høsten eller neste år?
      Når er du ferdig på sykepleier og hva er planen videre etter endt studie?

    2. Hei!
      Først og fremst vil jeg bare si at jeg elsker å lese bloggen din! Du gir meg masse inspirasjon og glede. Dette spørsmålet jeg har til deg er faktisk litt vanskelig for meg å stille, for jeg vet at et slikt forhold til mat er veldig usunt…. men jeg sliter med det.
      1. Tenker du på mye på fettinnhold i det du spiser? Jeg har blant annet et stort problem med det, f. eks når jeg skal spise questbars. Da kan jeg lenge tenke på hvilken jeg skal ta med tanke på fettinnhold og annen mat jeg skal spise resten av dagen….synes blant annet at et fettinnhold på 7 og oppover i questbarene er mye. Hva er dine tanker om dette?
      Klem

    3. Gøy med spørsmåls runde. Først vil jeg bare si at livsstilen din virker så bra. Og digger at du trener fordi du har lyst, og at det er sånn du vil leve. Ihvertfall sånn det virker??!!
      Hva liker du å følge med på TVen?
      Hvor ser du deg selv om 5 år?
      Yndlings bok?
      Hilsen fra anja

    4. Så morro me spørsmålsrunde! 🙂
      Følger du noen matplan? Holder du oversikt over makronæringsstoffer?
      Hvem er ditt største forbilde? Og hvorfor?
      Leser du mye forskning om kosthold og trening?
      Hva vil du jobbe med når du er ferdig å studere?
      Har du lyst å ta mer utdanning?
      Tips mot søtsug?
      Tips for å få opp treningsmotivasjonen ?
      Hva spiser du hvis du skal unne deg noe ekstra godt?
      Trives du i eget selskap?
      Hvordan henter du overskudd i en travel hverdag?
      Klem

    5. Hei, solstråle! Først og fremst vil jeg takke deg for den energien og treningsgleden, samt fornuften(!!) du sprer i kaoset av fitnessfokus og mediepress rundt oss i dag. Sjeler som deg er gull verdt og jeg setter enormt pris på budskapet du sprer. Helt herligt!!
      Men jo.
      Du inspirerer jo oss alle, men hvor henter DU din inspirasjon fra?
      Hvordan kommer du deg gjennom dårlige treningsperioder?- Kjører du på uansett eller tar du deg pauser?
      Hvor mange questbars kan du spise på rappen? (Haha,prøver å få bekreftelse på at jeg ikke er den eneste som kan spise meg i hjel på slike..)
      Har du alltid hatt et sunt forhold til trening og kosthold?
      Hva spiser du når du skal skeie HELT ut og kose deg maks?
      Heia deg!! 🙂

    6. Heisan. Jeg lurer på om du har noen mageøvelser som funker for oss som har litt mye akkurat der:)

    7. Har du ofte “cheat meals? /snacks”?
      Hvor mange måltider til dagen pleier du å ha og hva inneholder de som regel?
      Pleier du ofte å se på kalorier på det du spiser?
      Trener du hver dag eller er det slik at du tar hviledag et par ganger I uka?
      Hvor lenge varer en treningsøkt?
      Hvordan får du til å få en så fin trent rumpe og samtidig trene Cardio? Jeg trener begge deler men føler ikke jeg får noe fremgang på rumpa grunnet jeg trener Cardio og da forbrenner jeg jo vekk fettet på rumpa og sånn.. noen tips?
      Kan du gi tips til f.eks tre gode killer abs øvelser til magen som er veldig gode og som kanskje gir mest fremgang på musklene? 🙂
      Er det slik at du spiser hver 3-4 time eller spiser du når du blir sulten?
      Bryr du deg om å spise for mye på en dag, eller for usunt, tenker du lixm på at nå har du spist for mye?
      Kan du komme med noen gode tips til sunn snacks/mellommåltider I hverdagen?
      Og f.eks hva som er godt å spise før/etter trening?:)

    8. Hva spiser du i løpet av en dag?
      Regner med at du ikke teller kalorier. Men hvor ca tror du at du ligger kalorimesdig i løp av en dag?
      Hvor mange timer bruker du på studier i uka ca?
      Hvordan er fordelingen: praksis og teori?
      Bor du alene?
      Hvordan er det på kjærlighetsfronten?
      Hva skal til for at du skal lese en blogg?
      Leser du mye? Hva er din favorittbok?
      Jeg blir utrolig inspirert av deg, og du er en an de som har fått meg ut av den onde spiseforstyrrelsessirkelen. Hadde satt så utrolig mye pris på om du ville følge meg på instagram @aninewichstad. Virkelig en drøm som hadde kommet i oppfyllelse. Jeg hadde ikke sittet her jeg gjør i dag, hvis det ikke hadde vært for deg og andre gode inspirasjonskilder som hadde lært meg om et sunt forhold til mat. Tusen takk

    9. Hei 🙂 Har du noen tips til hvordan utføre trappetrening på en effektiv og bra måte? Hvor mange ganger løpe opp og gå ned er bra?

    10. Hei! Så gøy med spørsmålsrunde:)
      Jeg lurte på om du kunne skrevet et slags review på quest proteinpulveret? Har selv bestilt det med smaken “chocolate milkshake” så det hadde vært morsomt å høre hva du syns og om du har brukt det til andre ting en shakes 🙂

    11. Hei!
      Vil først og fremst bare si at du er en reddende engel blant alle treningsbloggene når du bla innrømmer at du spiser snop som vanlig mennesker, og trener på lav intensitet hvis det er det kroppen sier at den vil (istedet for mange andre som sier at godteri er syndig og lavintensitetstrening kan gå å legge seg)!
      Men over til spørsmålet mitt:
      Jeg er ei jente på 20 år som er veldig glad i å trene men har et ganske ubeleilig problem. Ryggen min, etter 12 år med håndball og 4 år med tung styrketrening, tåler rett og slett ikke annen trening enn løping på ellipse-maskin eller evt. styrketrening med kroppsvekt/slynge/bosuball. Har du noen tips på styrkeøvelser jeg kan gjøre hvor man får trent beina (særlig bakside lår) uten å bruke vekter? Hovedproblemet er at jeg ikke kan ha ekstra vekt på skuldrene/nakken (feks knebøy) eller vekter som jeg skal løfte med strak rygg (feks markløft).
      Håper på svar!
      Og forresten, fortsett å skrive på den fine bloggen din, du hjelper og inspirerer fler enn du aner!:)

    12. Hei Maren!
      Jeg har ikke noe spørsmål å komme med, men ville bare si at jeg likte utrolig godt intervjuet med deg i ShapeUp. Kunne ikke vært mer enig i det du sier om det å finne balanse og livsstil. Det er så utrolig viktig at dette kommer ut, det er altfor mye fokus på kropp og resultater.
      Du er en inspirasjon for så mange der ute, fortsett med det, det er så viktig at dine budskap kommer ut til alle jenter i en viss alder!
      Ha en deilig søndag, og en fin uke! 🙂

    13. Jeg lurer på om du noen gang har hatt spiseforstyrrelser? Eller en eller annen slags form for det. Eller har du alltid hatt en avslappet forhold til mat og trening? 🙂

    14. Nydelige du <3 Ha en forsatt superfin helg 🙂
      - Hva ser du for deg å jobbe som når du er ferdig med sykepleierstudiene?
      - Tips for å kombinere trening/skole/praksis?
      - Hva tenker du om usunne matvalg i en sosial situasjon?
      - Får du questbar sponset?

    15. Hva gjør du etter en dag hvor du vet du har spist alt for mye? Jeg får alltid så dårlig samvittiget og ender opp med å spise like mye neste dag, og dagen etter det. For eksempel har jeg kjøpt yoghurtnøtter hver dag denne uken, og har klart å finne en “unnskyldning” for at det har vært greit hver dag.. det er så vanskelig å finne balanse.
      Har du noen gang drevet med/prøvd deg på dans? Er selv danser, og synes all annen trening blir så kjedelig i forhold til dansetimene jeg går på daglig.

    16. Så gøy med en spørsmålsrunde!
      1. Har du noen tips når det kommer til overspising og hvordan man kan unngå det?
      2. Mange kutter nå ut alt av meieriprodukt og gluten (selv om man egentlig ikke er allergisk) samt kutter enormt ned på sukker/fett for å spise enda sunnere/clean. Hva synes du om det økende “sunnhets-presset”?
      3. Hva er dine favoritt tv-serier og filmer?
      4. Har du hatt en spiseforstyrrelse/ veldig anstrengt forhold til mat tidligere? Eventuelt hvordan klarte du og “skifte fokus”/komme ut av det? Er det noe du fremdeles kan streve med?

    17. -Jeg trener 1 gang, også kan det fort bli 1 ukes mellomrom siden jeg bare tenker “tar det i morgen istede”, så lurer på om du har tips til hvordan jeg kan trene ca 3-4 ganger i uken?
      -Hvilket merke liker du best på treningsklær?
      -Har du noen løpesko å anbefale som funker til asfalt og grus? 🙂

    18. 1) Har du det bra om dagen? <3
      2) Er du fornøgd med deg selv? Både kropp og sinn!
      3) Hva synes du om å stille opp på bilder i ført sportsbh og liten shorts på bilder?
      4) Hva tenker du om lavkarbo?
      5) Hva tenker du om kroppspresset unge jenter/gutter utsettes for i dag?

    19. Jeg har de siste månedene blitt helt avhengi av å telle kalorier, jeg får i meg Ca 1200 kalorier daglige og med tanke på at jeg forbrenner rundt 300-500 kalorier daglig vet jeg egt selv at jeg får i meg for lite. Jeg veier meg etter hvert eneste måltid og om jeg veier mer enn det jeg ønsker blir det ofte en treningsøkt på en treningsfri dag.
      Jeg lurte på om du hadde noen tips eller råd om hva jeg kan gjøre?
      Klem

    20. Hei Maren! 🙂 Så gøy du endelig kjører igang en spørsmålsrunde, det har vært etterlengtet!
      Du er flink til å få frem budskapet med balanse. Du unner deg noe godt om du føler behovet, men det er en ting jeg lurer på. Drikker du ofte alkohol? Jeg kan også unne meg godteri i helgene osv, men føler på en måte at alkohol er noe man burde styre unna dersom man trener ofte. Hva er dine tanker rundt dette?
      Stå på videre, du inspirerer meg hver dag!:)

    21. Spiser du så mye du vill på en dag? Er drt slik at Viss du har spist mye en dag spiser du litt mindre neste dag? Jeg føler at Viss jeg har mer enn to store måltider til dagen så må de andre Være ganske små for da har jeg allerede spist ganske mye..

    22. Hva velger du dersom du har en lang dag på farten og du ikke har med deg matpakke, slik at du må innom matvarebutikken? synes det er så vankelig å ta sunne valg som også metter godt, når man er på butikken.

    23. Hva tenker du om å klare å holde en svært lav (15-18) fettprosent for ei jente, i mange år? Er det mulig?

    24. Hvilken tid ville du ha blitt fornøyd med hvis du løpte et løp på 10km?
      Har du prøvd den nye questbaren med Smore’s? (Jeg smakte den nemlig i går, hihi)
      Hva er det beste du kan få av absolutt all mat, både sunn og usunn?

    25. Hei! Jeg lurer på om du kan fortelle litt om proteinpulver? Har akkurat kjøpt et fra proteinfabrikken, det heter diet chicks eller noe. Trener styrke fem ganger i uken. Målet mitt er å gå ned i vekt, bygge muskler å stramme opp. Skal jeg ta en shake etter trening? Mvh

    26. Hei!
      Jeg lurer på hvor lenge du har trent (og spist sunt) for å få de resultatene du har nå? 🙂
      Kunne du ha lagt ut et før/etter-bilde fra du evt var et par år yngre?

    27. bruker du noe proteinpulver, evt hva og hvor kjøper du det? hvordan bruker du det? og mener du det er nødvendig for å få gode resultater… så lurer jeg på hva du spiser etter trening og hvor lenge etter trening inntar du måltidet, og neste måltid deretter? hvor mange økter i uken bør en ha før en må tenke på å få i seg næring rett etter trening? og når du spiser questbar etter trening, er det nok?
      tusen takk for en super super blogg! leser den hver dag med stort smil om munnen 🙂

    28. Hei fine deg!
      Lurer litt på hva du tenker om fremtiden din. Kan du se for deg en mann og barn om noen år?

    29. det er SÅ trist å se over kommentarfeltet og se så mange spørsmål om dårlig samvittighet og forhold til kropp, trening og mat. Jenter; når telling av kalorier, veiing av mat og dere selv og tall og trening blir en tvang, avhengighet og stressfaktor vet dere nok innerst inne at det er profesjonell hjelp som må til. Dere er på vei mot en forferdelig sykdomstilsstand som er mer alvorlig, farlig og jævlig en dere noen gang kan tenke dere. Ta tak i problemene så tidlig dere kan, før dere sitter for hardt i det. Å få profesjonell hjelp er ingen skam! Tro meg, dere ønsker virkelig ikke skjebnen som kommer dere i møtet om dere følger samme forstyrret spor. Tro meg. Meg gikk det bra med etter umenneskelig mye smerte og slit, men det er dessverre ikke alle som er like heldige.
      Uansett. her kommer noen spørsmål til deg, Maren;
      1. Jeg lurer på hvordan det går med studiene dine og om du trives med dem? er dette fortsatt ett yrke du kan se for deg å bli i?
      2. Kunne du skrevet ett innlegg om intervalltrening? Jeg har fått skikkelig sansen på det, men kan veldig lite. Jeg vil gjerne lære mer om forskjellige intervaller, hvordan gjennomføre uten pulsklokke etc, hvilke intervaller som er mest effektive for hurtighet, bedre kondis etc, egentlig alt! 🙂
      3. og et litt mer personlig; har du noen gang vært i et seriøst forhold og har du noen i kikkerten nå? Haha 🙂
      Stå på, fine deg! <3

    30. Hei Maren! Jeg har lagt merke til at du ikke har skrevet noe de siste månedene at du har vært sammen med Kristina (Andersen). Er dere ikke lenger venninner?
      Ha en fin søndag! 🙂

    31. Kan du beskrive en normal matdag for deg?
      Hva skjer hvis jeg trener mye styrketrening, men ikke får i meg nok mat?
      Hvis jeg trener mye (minst seks ganger i uken) m, er det da fremdeles mulig å spise for mye??
      Er Hemp ett bra proteinpulver, når jeg ønsker å bygge og få synlige muskler?

    32. Hei
      Jeg lurer på hvorfor du, som spiser så mye frukt, ikke velger økologisk? Har også sett at du bruker kylling fra prior. Har du vurdert stangekylling som er et bedre alternativ eller å la vær å spise kylling?

    33. Hei Maren!
      Eg har lest bloggen din i mange år og henta mykje inspirasjon og tips frå deg, tusen takk! Eg veit du er best på styrketrening, men blir bedre og bedre på uthold. Kunne det vore aktuelt å delt litt meir utholdsøkter? Som kva type, kor ofte, restitusjonstid osv?:)
      Stå på vidare:)

    34. Så gøy med spørsmålsrunde!
      Virker som du pleier å ha så mye baller i lufta på en gang, så lurer på hvordan du klarer å få tid til alt? Jeg sliter jo med å få tid til ting bare ved å være på jobb 😛 Hehe. Du må jo være superflink på organisering av tid! 😀
      Og hvordan klarer du å holde deg så energisk og sprudlende med så fullt program? Har du noen lure tips for å få opp energinivået?( Hverken trening eller sunt kosthold gjør meg noe kvikkere… :/ )

    35. Hei!
      Mitt spørsmål er veldig personlig så du bestemmer jo helt selv om det går over grensen. Grunnen til at jeg spørr er at jeg selv sliter litt nå, og nedturene føles ti ganger sterkere på kroppen enn oppturene. Jeg synes derfor andres “suksess”historier er veldig inspirerende til å fortsette. Spørsmålet er:
      Jeg har fått inntrykket fra deg at du har hatt dine tøffe perioder og hvor livetikke har vært så greit. Har du kanskje lyst å dele litt om dette, og hvordan du kom deg igjennom? Og kanskje om hvordan tankegangen din har endret seg, hvordan er den nå i forhold til før?
      Stå på videre!

    36. Kan vise alt du spiser i løpet av en dag?
      Hva synes du om veganisme? Kunne du blitt vegetarianer/veganer?
      Har du noen tips mot hjemlengsel?

    37. Hei fine deg <3 Jeg må først og fremst si at du virker som en helt fantastisk jente! Du får til så mye og jeg beundrer deg veldig. Jeg falt helt for kolleksjonen fra Run and Relax, så jeg lurer på om du kan anbefale et eller to plagg du liker ekstra godt? Jeg har dessverre ikke råd til mye, men et plagg kunne jeg virkelig tenkt meg. Ellers lurer jeg på hvordan du har det om dagen? 🙂 Stor klem fra Martine

    38. Beste tips for flat og trent mage?
      Hvordan bli kvitt magefett?
      Hvilken sko hadde du på deg på en snapp bilde sendt 6.sep, sort farge, hvor har du kjøpt de?
      Nydelig
      Hvor kjøpe du Questbar fra? Får du de sponset ?
      Hvem er din inspirator?
      Hvem er din motivator?
      Hvor mye tjener du på blogging?
      Hvor mye kår, sko og kosttilskudd får du sponset i mnd?
      Sån ca
      Hvor mye tid bruker du på blogging?

    39. Så gøy med en spørsmålsrunde!
      Pleier egentlig ikke spørre spørsmål på ting som dette, men nå må jeg bare gripe sjansen… Jeg er selv 17 år og lurer litt på om jeg vil ta PT og kanskje ernæringsfysiolog utdanningene, så jeg lurer på hvor mye PT utdanning og kurs du har? Har tenkt litt på å ta PT-utdanning for så å jobbe litt som PT mens jeg studerer videre. Er PT en jobb man fint kan ha ved siden av studier/annen jobb?
      Setter stor pris på hvis du vil svare på dette! Jeg er så usikker på hva jeg vil, men trening og helse er noe jeg virkelig brenner for så det ville vært så gøy å kunne jobbe med min lidenskap!
      Digger bloggen din, du er en super dame! 🙂

    40. Hvor mange kalorier tror du du spiser? Spiser du mindre på treningsfrie dager? Hva er lurt å spise før man skal løpe 3, 5 og 10 km? Hvor mange prosent karbo, fett og proteiner tror du du spiser? Hvis hvileforbrenningen er 1200 kalorier, betyr det at man trenger så mange kalorier hvis man ikke trener?

    41. Noen sunne tips tip sunn snacks/mellommåltid til å ta med på farten?
      Tips til sunne lunsjer til å ha med på skolen, som kanskje er litt enkelt å lage?
      Hvor ofte skeier du ut på en uke?:) Og hva pleier dine “guilty pleasures” å være?:)
      Kan du legge ut før/etter bilder av resultatene du har oppnådd?
      Spiser du hvor ofte du vill på en dag, eller har du så og så mange måltider du skal spise og hvor lang tid det skal være mellom dem og sånn?
      Er det feil/usunt å spise en questbar til dagen hver uke, eller annenhver dag? Eller går det helt fint?:)
      Hvor langt pleier du å jogge når du trener cardio/intervall? Har du slikt at du velger deg et mål, eller løper du så lenge du vill ? Stopper du opp når du er sliten eller fortsetter du til å nå f.eks målet ditt?:)
      Er det for lite å ha 4 måltider til dagen? Hvor kun kanskje to av dem inneholder et stort vanlig måltid?:) F.eks Frokost : banan og eple, lunsj : rundstykke, middag : laks og grønnsaker og til kvelds : havregrøt og questbar. er dette lite å spise på en dag hvis man trener hver dag?

    42. Elsker bloggen din! 🙂 Vet ikke om dette blir for personlig, men jeg lurte på om du kunne vist hva du spiser i løpet av en dag?

    43. Hva er din mest anbefalte form for intervall til forberedelse på 3000 meter? Og hva er snapchaten din? ☺️

    44. Hei! Ser at du har fått masse spørsmål, men håper du har tid til ett til:) Forresten virker du som en flott person og har en superbra og inspirerende blogg.
      Jeg lurer egentlig på hva du mener er nøkkelen til balanse?
      Hvordan unngå å overspise og være fornøyd med 1 portsjon..
      Tusen takk for svar!

    45. jeg elsker bloggen din og dine innlegg på denne bloggen inspirerer meg til å forsette å spise sunt og trene aktivt! tusentakk for de bra innleggene du deler 🙂
      Jeg lurer på hvor gammel du var når du begynte å interresere deg for trening og hvilke utdanning du har tatt for å bli personlig trener.

    46. Hvordan er kostholdet ditt? Hva ser du på som sunn og usunn mat? f.eks. questbarer og andre sukkerfrie produkter, er det sunt? 🙂

    47. Så modig av deg med spørsmålsrunde!
      1. Lurer på hvor mange økter du har i uken og hvordan fordelingen er mellom styrketrening og løp samt langkjøring versus intervall-økter?
      2. Har du noen dager helt uten trening?
      3. Har du hatt en skade? Gjør du noe aktivt for å unngå skader, og legger du trening bevisst opp med tanke på det?
      Tusen takk for svar!

    48. Hei:) Har blitt helt hekta på cottage cheese i det siste, og lurer på om det er for mye å spise en skål med cottage cheese og kanskje yoghurt og fryste blåbær til, nesten hver dag? Hvor sunt er det egentlig? Haha 🙂

    49. Hvordan klarer du å beherske en stressende hverdag? Det virker som du alltid har veldig mye på planen, men også klarer å kose deg i hverdagen. Du får tid til jobb, blogg, trening, venner, familie og alenetid. Hvordan får du dette til uten om å møte på en vegg til slutt?

    50. Du er et nydelig vesen! Gledesspreder gjennom bloggen!!
      -Hva tenker du om treningsformen crossfit?
      -Hvordan kan jeg bli mer bevegelig? Har dårlig teknikk i knebøy, fordi jeg har så stive “løperben”
      ps. nydelig hårfarve!

    51. Jobber du ved siden av studiene? 🙂
      Ellers vil jeg si at jeg er fast leser av bloggen og
      følger deg på Instagram, synes du er inspirerende og
      motiverende og får i hvert fall meg til å smile med
      ditt gode humor og energiske utstråling:D

    52. Hei! Jeg har spist så sunt jeg overhode kan og trent nesten hver dag i langt over 1 år nå, men èn ting jeg aldri blir fornøyd med er magen, den er ikke flat og har fett som jeg har hatt som mål å miste helt siden jeg startet å trene, såklart har noe av det forsvunnet, men jeg ønsker mer bort. Jeg trener både kondis og styrke, og følger alle tipsene jeg har lest. Har du noen tips til meg?

    53. Jeg lurer på hvordan du klarer å holde motivasjonen din oppe og hvordan du trente før og til nå. Du ser så bra ut!

    54. Hei! Bloggen din er helt fantastisk inspirerende! Jeg har noen spørsmål i forhold til trening og kosthold som jeg håper du kan svare på. Jeg føler at det er vanskelig å sette seg mål for trening og kosthold når man ikke vet hva som er en realistisk målsetting. Kan man for eksempel forvente å ende opp med lignende resultater kroppsmessig som deg om man har jobblunsj som består av brødskiver og vanlig pålegg, eller for eksempel har Godt Levert/matkasse 3 dager i uken? Har du noen tips til et slags oppstartsett for kosthold og styrketrening og evt. noen hvilke forventninger man skal ha til resultater? Tusen takk for svar 🙂

    55. Hei! Ser at du stadig bestiller produkter fra iherb.com, noe jeg selv har begynt å gjøre ganske mye også. Det jeg lurer på er om du må betale mye toll, dersom det du bestiller koster over 350,-? Har aldri turt å gå over den grensa selv. Jeg har heller en tendens til å bestille flere små pakker 🙂

    56. Hvor ofte skeier du ut med pizza, taco, godteri ol? Jeg har perioder hvor jeg spiser veldig mye sunt og perioder hvor jeg må ha godteri og en “bedre/slappere” middag 1-2 ganger Ila helgen. Er i sistnevnte periode nå, fredag (og lørdag) blir det gjerne taco med 2-4 lefser stappet, eller 1/2 pizza (hjemmelaget) pluss godis som dessert! Hihi. Kroppen ser dog lik ut, og ukedagene er jeg veldig flink!
      Elsker bloggen din!
      Stor klem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg