I dag trengte jeg en timeout

I dag trengte jeg en timeout, en liten pause og litt tid for meg selv. Så da dro jeg på butikken, kjøpte med meg masse deilig frukt, bær, og litt annen snacks, samt nye magasiner. Så rigget jeg i stand i sola på verandaen og nøt ettermiddagen i ro og fred. Det var så deilig!


Sommeren har vært helt magisk, men jeg skal innrømme at jeg synes det er litt deilig med all høstinspirasjonen som florerer i magasinene. Jeg gleder meg til klare deilige høstdager, og ikke minst løpetur ute i den gode luften. Høst betyr kos for meg, innetid, tente lys, masse nytt og gøy på tv og mer fokus på varme gode middager. Jeg gleder meg til å kose meg på kjøkkenet, invitere gjester på besøk, dra på hytta, og gå turer i fjellet. Når jeg tenker meg om, så er det egentlig mye hyggelig med høsten. 

Nå skal jeg ikke snakke for mye om høsten her, for slik værmeldingen er nå, så er sommeren langt i fra over på sørlandet. Forhåpentligvis venter det flere deilige varme dager på verandaen før sommeren takker for seg. Neste hyggestund skal jeg invitere flere med på, men akkurat i dag var det utrolig godt med litt egentid.

Smiiil Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg