De små tingene

Jeg har vært treningsblogger i snart 5 år, og gjennom den tiden har jeg knyttet til meg noen gode og nære samarbeidspartnere som jeg jobber utrolig godt sammen med. Jeg er ikke den bloggeren med flest sponsorer og kontakter, men de jeg har er fantastisk gode. En av dem er jentene hos 3t-shop. I dag har jeg vært på besøk hos dem i Trondheim, og hver gang jeg besøker dem så blir jeg påminnet om hvorfor det er akkurat vi som jobber sammen. De er rett og slett helt utrolig gode, varme og tvers igjennom nydelige. I dag ble jeg møtt på flyplassen av to gode klemmer, og når vi kom frem til 3t Rosten hvor shooten skulle være stod det klart masse god snacks. Det fine med dette er ikke snacksen i seg selv – det er akkurat typen snacks som stod der.


Min favoritt smak på bris, pepsi max, min favoritt energidrikk, i akkurat den smaken jeg liker best, sukkerfri iste, fruktfat i kjent marenstil, nøtter med alle mine favoritter, den typen mørk sjokolade jeg oftest kjøper, og en skål med smågodt. Altså det kan ikke bli søtere. Slike ting settes så pris på. Når jeg i tillegg fikk en questbar i hånden, i den smaken jeg alltid kjøper, så var i grunn lykken komplett. Jeg setter så pris på slike ting som dette, at de har lagt merke til hva som går igjen på bloggen, hva mine favoritter er, hva jeg liker. De vet at jeg kan bli litt stresset når heg reiser, og derfor kommer de å henter meg. De tilrettelegger og fikser, sørger for at jeg har ekstra god tid til flyet hjem fordi de vet at det er viktig for meg. Små ting – som for meg betyr så mye!




I dag har vi tatt bilder av nyhetene fra Reebok og Adidas. Jeg forelsket meg i så og si hele kolleksjonen, og hadde mest lyst å stjele med meg alt sammen hjem. Jeg har plukket meg ut noen favoritter som vil bli med meg til Marbella neste uke, og noen deilige koseplagg som jeg ser frem til å kose meg i på filmkvelder utover høsten. det meste av klærne ligger ute, og resten vil bli tilgjengelig hos 3tshop.no i løpet av få dager. Alle bildene her er ikke av like god kvalitet, men jag hadde bare lyst å vise dere litt behind the sceen bilder fra dagens shoot. 

 

Nå sitter jeg på værnes, og skal snart boarde flyet hjem til Kristiansand. Dagen min startet kl 06, og jeg begynner å kjenne at jeg er klar for å komme hjem til egen leilighet. I kveld blir det total kollaps på sofaen, med en god film og en deilig middag.

Akkurat nå er jeg rimelig tom på både film og mat inspirasjon, men da er det godt å ha lesere som dere. Dere har nemlig tipset meg om både serier og filmer flere ganger, så da kan jeg bare lete meg tilbake i arkivet for å finne det. Tusen tusen takk! Når det gjelder maten så er dere utrolig gode på å bruke både #marenmat og #marenerdvik på instagram, så der titter jeg ofte innom når jeg er litt matlei. Da finner jeg masse inspirasjon fra dere. Så tusen takk, vit at jeg finner mye motivasjon, glede og inspirasjon i dere, hver eneste dag. 

 

Smiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. hei!
      Jeg skal handle inn proteinpulver i smaken vanilje for å ha i havregryns grøten og i bakst, men vet ikke hvilket proteinpulver jeg skal velge. Hvilket bruker du? Har også lyst til å smake andre smaker, så om du har tips, gjerne kom med de 🙂

    2. hei!
      Jeg skal kjøpe inn proteinpulver i smaken vanilje, men vet ikke hvilket jeg skal velge. Jeg skal bruke det til baking og i havregrøt. Har du noen tips og anbefalinger? Har lyst til å prøve flere smaker, så om du har tips til andre smaker og blir jeg glad:-)
      Du har en flott og inspirerende blogg, elsker den!

    3. Akk,ja,hva er det ikke vi trøndere gjør for andre!?;) hihi,neida,men er så glad for at de behandler deg slik-for det er en trønderegenskap(håper jeg-iallefall til alle de jeg kjenner)vi deler på”godsakene”!! Vi er gode og vil det beste for hverandre(mulig jeg er unormalt heldig og kjenner kun de beste trønderne!),så er ikke overrasket over at du fikk fantastisk behanling da du var her!!(btw:skjønner nå hvorfor Kristiansund er sommerbyen!!og hvorfor du trives så godt der!!!) Svineindrefilet,stekt,med salat blandet med litt grønnsaker(tint,frossenpose med erter,blomkål og brokkoli)+avokado=nammis <3 mitt lille middagstips 🙂 evt lag egen blomkålsuppe(kok 1blomkål med 2-4bulgjong(de du vil),ta ut noen topper,mos resten med stavmikser),bland alt,tilsett salt/pepper,bacon,melk(det du liker),brød,and enjoy(ja,SÅ enkelt kan GOD mat være!!)
      Uansett,Maren,jeg synes du er en fantastisk jente!! Du imponerer meg stadig vekk!! Håper du selv kan føle det,være stolt av deg selv-finne den INDRE lykken!! 😀 skulle ønske du var en av mine venninder.. 😉 Lykke til med alt du er iferd med å gjøre og har gjort-jeg følger bloggen din-og takk for ferden din sålangt,som du har delt med oss!!! You rock!!! You are beautiful!! You inspire!!! you..og,sorry,kunna holdt på i en evighet 😉 (*stille-ord-som-hvisker-deg-i-øret;du er bra nok,mer enn det..Maren,du er fantastisk!!!)Husk det,alltid!!!!(unnskyld for lang kommentar,men hadde masse på hjertet og kommenterer sjeldent)

    4. Tusen takk for en kjempe fin blogg 🙂
      Blir alltid like glad og inspirert når jeg leser bloggen din!
      Du er flink 🙂
      Klem klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg