Idyllisk morgentur

God morgen. Her er dagen i full gang for lengst. I dag stod det Yoga på stranden på planen for morgentreningen. Jeg startet morgenen med litt jobb, og ble ikke ferdig i tide til å rekke yoga kl 07. Jeg kjørte derfor solo trening i dag, og slo til med en liten joggetur i sola. Jeg løp langs stranda, og hvilte øynene på strand og bølger. Jeg fant en slags benk som jeg kjørte diverse øvlser på.

Dere vet jo at jeg er veldig fan av trening med egen kroppsvekt og blir spesielt fornøyd når jeg får kjørt slike egenvektsøvelser i sol, og med fin utsikt. Det fikk jeg gjort i dag, og det ble tre runder med 10 repetisjoner av følgende øvelser:

  • Bulgarsk utfall 
  • Pushups mot benk
  • Hopp på benk
  • Dips
  • Planken



For et liv dette er altså, jeg tror ikke jeg kan få sagt hvor mye jeg koser meg. Sol, varme, masse trening, og en hel haug av mennesker som liker akkurat det samme som meg. Det kan liksom ikke bli bedre. Jeg var så stresset for å reise ned alene, uten å kjenne noen, og nå må jeg bare smile av at jeg stresset over det. For her har jeg havnet i leilighet sammen med to nydelige jenter, og samtlige som deltar på campen er både utadvendte, sosiale og herlige. 

Nå har vi da altså trent, spist frokost og er straks klare for Nikki Beach i noen timer, før en heftig team challenge workout venter i ettermiddag. Jeg vet ikke hva den økten går ut på enda, og det er visst en overraskelse. Jeg oppdaterer dere litt mer på treningen vi har gjort til nå senere. Vi var også på et seminar om fettforbrenning som jeg skal dele et par punker fra med dere. Mer om dette senere, nå venter bilen på oss for å svippe oss bort til Nikki beach.

Ha en deilig søndag dere. Håper det er sol og sommer hjemme også, og at dere får en herlig fridag.

 

Smiiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Sååå nydelig! 😀 Nyt <3
      har et spørsmål, hvordan får du tatt bildene dine av deg selv på slike turer? 😀
      ha en flott dag! her har dagen gått til intervaller, soling og nå står seinvakt på programmet 😉

    2. Åh! kan du fortelle litt om Nikki beach? hvordan er prisene osv? Vil du anbefale stedet?
      Elsker bloggen din!
      Klem:)

    3. Hei, Maren!
      Jeg forsøker med et spørsmål en gang til :-p for en ukes tid
      siden la du ut et bilde på mystory av et sett bestående av topp
      og skjørt, med teksten shopping. Hvor er settet fra? Jeg er på
      jakt!! Haha. Kos deg videre, klem <3

    4. Hei, Maren! Jeg googlet litt pga min desperate jakt etter å få tak i dadler (haha!) her i byen, og fant bloggen din… Problemet var jo at det var et gammelt innlegg og butikken er lagt ned.
      Finner du fortsatt dadler i Kr.sand? Jeg har tidligere funnet masse her på Lund, men de er gått tom og jeg har seriøse cravings… ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg