Salatlunsj & årets første

I dag kan jeg endelig skryte på meg å ha tatt sommerens første ordetlige bad – i sjøen. Det var akkurat så iskaldt som det ser ut på bildene! Jeg må le når jeg ser disse bildene, de sier i grunn alt om hvordan den opplevelsen var. Hehe. Ellers hadde vi en helt nydelig tur på sjøen i dag, og jeg kan ikke få sagt nok hvor glad jeg i denne deilige byen min om sommeren. Kristiansand er virkelig en perle. Det føles nesten litt teit å skulle reise bort fra dette paradiset, men jeg både tror og håper at Marbella blir minst like fantastisk. 



Lille prinsessa var ikke så klar for å bade, og en liten berørelse av en iskald finger var nok for henne. hehe. Vi har blitt rutinerte på sunn mat på tur, og i dag var det bokser med alt mulig godt med i båten. Se bilder litt lenger nede av godsakene. Dette er et genialt tips til hvordan man kan spise sunt på tur, ta med små bokser med ulike proteinkilder, dressing, og snacks, og en stor boks med salat. Vips har du en helt super lunsj, langt ute på havet. Så det ikke fristende og godt ut? 


I skrivende stund surrer jeg rundt å prøver å få system på pakkingen. Jeg har som vanlig med meg alt for mye, men klarer likevel ikke ta bort noe. Jeg har på følelsen av at hvis jeg tar bort en ting, så er det akkurat den ene tingen jeg savner på turen. Heldigvis går ikke flyet før litt utpå dagen i morgen, så jeg satser på at jeg får orden i pakke-kaoset i morgen. 

Tusen takk for boktips forresten, jeg tror jeg må gå for et helt halvt år, etter så enormt mange anbefalinger. Tusen takk for at dere gidder å engasjere dere, jeg er så takknemlig. Vi blogges fra Oslo dere, jeg skal ha et lite døgn der, før videre avreise til Marbella. 

 

Smiiiiil Maren

11 kommentarer
    1. Det ser herlig ut! Gleder meg til mitt første bad, men tror ikke det blir i havet 🙈 Du er sykt heldig som skal til Marbella da! 💗💗

    2. Hei – spiser du ikke en is eller griller en pølse en gang i mellom? Det er jo litt sommer det også, og faktisk ganske normalt…

    3. GOOOOD TUR!! <3 Marbella er en nyyydelig by! En av de fineste jeg har vært i , og jeg har vært en god del steder etter hvert.
      Nyt tiden på tur og gleder meg til masse inspirerende treningsinnlegg 😀 😀

    4. Kan tenke meg det var forfriskende:P Har hatt årets første bad selv, men det ble ikke i sjøen med i innsjøen på fjellet som hadde en temperatur på utrolig 20 grader allerede :O hoho
      Håper sjøen blir varmere snart 🙂

    5. Astrid: Akkurat disse er fra kantinen på Sørlandet sykehus, men de fleste matbutikker har slike til salatene sine. Ellers vil jeg tro Nille eller Clas ohlson har :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg