Cover Shoot

Endelig kan jeg få dele dette med dere, og jeg har virkelig gledet meg til å si det. I dag har jeg nemlig hatt en helt utrolig dag, på cover shoot med ShapeUp. Det er så gøy å endelig kunne fortelle at jeg skal på forsiden av ShapeUp!!! Meg, som covergirl? Det føles helt sprøtt, men samtidig så utrolig utrolig gøy. Dette er stort for meg, og jeg har vimset rundt i en blanding av skrekkblandet fryd siden jeg fikk vite om dette for ca en uke siden. 

Når redaksjonsjef Cecilie ringte meg og spurte om jeg kunne tenke meg å være på forsiden av august utgaven av Shapeup så holdt jeg på å falle ut av sofaen. Jeg lå hjemme på sofaen, full av feber og bihulebetennelse, men når ShapeUp spør om jeg vil på forsiden, da glemmer man virkelig alt av sykdom. Fy søren så gøy! Jeg har hatt en ganske uheldig oppladning til shooten, null trening og sofasliting fra morgen til kveld, men det er helt ok. Jeg er meg, og det er mer enn godt nok. 

I dag var det altså covershoot, og for en dag det har vært. Jeg møtte opp med teamet kl 09.00, og vi kjørte i gang. Teamet bestod av fotograf Stig Jarnes, Stylist Anette Von osten, og Sissel Fylling på hår og makeup. Redaktøren i ShapeUp, Karine Thyness var også med, og sørget for at alt gikk riktig for seg. Vi kjørte flere ulike looks, på flere ulike locations. Jeg har smilt og ledd, hoppet og danset, løftet på kettlebells, og prøvd meg på noen fancy turnes med vind i håret.

Halvveis i shooten hadde vi deilig lunsj med ferske baguetter, masse godt pålegg, frukt , bær, cashewnøtter, og iskaffe. Alle mine favoritter på ett bord. Mmmm. Vi spiste ute i solen, og koste oss veldig. Så det ikke fristende ut? Perfekt mat på en sånn dag synes jeg, og helt i både ShapeUp og Fitliving stil! 


Jeg måtte le litt av meg selv som har vært så nervøs for dette her. Samtidig så kunne jo ikke jeg vite at jeg skulle møte et så fantastisk team som det her. De har vært så gode mot meg, skrytt og kommet med masse positive ord. Anette har funnet en fantastisk styling, og Sissel Fylling gjorde en helt magisk jobb med hår og makeup. Hun tok like så greit saksen fatt og gav meg en helt nyt frisyre – på shooten. Jeg elsker sånne mennesker, som bare tar ansvar og kjører på. Hun var en helt nydelig person, som jeg virkelig fikk sansen for.


Nå sitter jeg i leiligheten på frogner og tenker tilbake på dagen. Vi holdt på fra 09 til nærmere 17, men likevel føltes det som at det gikk så alt for fort. Jeg kjenner at jeg er sliten etter en lang dag, men samtidig fikk jeg masse energi av dette her. Det var så utrolig gøy! Jeg er selvfølgelig veldig veldig spent på hvordan bildene blir seende ut, spesielt coverbildet, men også intervjubildene, og ikke minst bildene til treningsprogrammet jeg har satt sammen til ShapeUp sine lesere. Jeg krysser fingrene for at det blir bra. Det treningsprogrammet ble forresten utrolig kult, jeg skal selv trene gjennom det igjen i morgen og jeg gleder meg! Det inneholder så og si alle mine favorittøvelser + de øvelsene jeg hater fordi de er så vanvittig effektive og harde. Så gled dere til det programmet der jenter, det er et skikkelig killer-program som jeg tror og håper dere vil digge! 

Nå skal jeg slenge med ned på sofaen, legge bena på bordet og bare ta inn alle intrykkene fra denne dagen. Fy flate for en kul opplevelse!

 

Smiiiiil Maren


41 kommentarer
    1. Så vanvittig kult. Viste det. Så gøy. Jeg gleder meg allerede til utgaven. Du duger i massevis, og er helt perfekt på den forsiden . Perfekt oppladning eller ei! Du er du, og det er nettopp der vi lesere elsker, og som resten av Norge også vil finne ut av.
      Nyt en velfortjent kveld.
      Anja

    2. stilig!! du ser jo smashing ut, skjønner godt at de valgte deg som covergirl. skal garantert kjøpe neste utgave, hihi:*

    3. Så gøy! Det er jo såå fortjent:) du er en enorm motivasjon og du ser helt fantastisk ut. Gleder meg til utgaven kommer i posten <3

    4. Så utrolig flott du er, og en sann inspirasjon! Kunne knapt funnet en bedre representant for forsiden og bladet. Gratulerer så masse! 🙂

    5. Du ser RÅBRA ut Maren!! Og jeg må si jeg var fornøyd med brunfargen jeg har jobbet meg opp til så langt, helt til jeg så det her……… hahha
      For å toppe komplimentene her må jeg si dialekten din er HERLIG!
      Gleder meg til utgaven dumper ned i postkassa. Kos deg videre i Oslo!

    6. Åh, herregud! Så nydelig du er, du stråler! Skulle jeg blitt tilrukket av en jente, måtte det ha vært deg! Haha <3

    7. Dette fortjente du så mye! Du er en fantastisk inspirasjon, og du ser kjempe bra ut 🙂 Gleder meg til utgaven kommer ut i butikkene!

    8. Så utrolig gøy!! Jeg gleder meg masse til bladet kommer i postkassen allerede 🙂
      Du ser forresten helt smashing ut – både hår og styling!

    9. åå så gøy!! Du er jo perfekt til et sånt oppdrag da! Nydelig vakker, men samtidig sunn i både kropp og sjel 🙂
      Så deg i Karl Johan her forleden!! Så utrolig flott du er i virkeligheten! Hadde lyst til å si hei, men du gikk sammen med en annen og så ut til å ha det travelt!
      Prøvde salatbaren på “Lett” idag! Tusen takk for flott tips!! Der var det jammen mye godt 🙂
      Ha en fortsatt super dag! Klem

    10. Hei! Har lest bloggen din i flere år og aldri kommentert(shame on me), men nå må jeg bare! Du er så blid og herlig, og jeg blir så motivert og inspirert til å ha en aktiv og sunn livsstil av deg og bloggen din! 😀 Super freshe bilder (og hår):) Skal definitivt sikre meg augustutgaven av ShapeUp!
      Ha en fortsatt fin kveld!

    11. Åhhhh du er fiiiin! Virkelig god styling også! Her er håret altså virkelig fint, så da jeg tidligere sagde det “gamle” var finere må det have været fordi det var et anderledes lys billederne var taget i :-)))

    12. Du ser helt fantastisk ut maren, digger den nye looken din:D du ser så blid og fresh ut. Måtte følge deg på snappen for et par dager siden. Å jeg må virkelig si at det er inspirerende det. Ha et fantastisk opphold videre i oslo:-D

    13. Fy fader som du kledde det nye håret! Herregud, både klipp og farge! Du har sett bra ut før, men shit den forandringen her gjorde virkelig noe spesielt med helheten!!

    14. Dette er ikke noe kritikk mot deg men synes det er litt leit at shape-up coverpikene alltid skal stå i sports-bh…er det ikke mer naturlig med tees og singletter i en treningssammenheng?Kroppspress, aldri….
      Men du ser fantastisk ut, den skal du absolutt ha og håret ditt ble veldig fint.

    15. Endelig! Gratulerer så mye med covershoot for shapeup! <3 Dette er noe jeg har håpet på skulle skje, og endelig skjer det. Du fortjener det, håper du hadde en fantastisk dag som du vil huske lenge. 🙂 Vær stolt av deg selv, jeg synes du er veldig godt forbilde for jenter i alle aldre.
      Håper du får et fint opphold videre i Oslo 😀
      - Silje

    16. Kjempe fine bilder, rart du ikke har vært på forsiden før mener jeg du som inspirerer så mye! Synes det er så hyggelig å klikke inn på bloggen din for ekstra tips til øvelser og bra bilder. 🙂

    17. Endelig! Har foreslått lenge på shapeup undersøkelser at du skal være coverjente. Gratulerer flotte deg 🙂

    18. Gjett hvem som skal stå først ved bladhyllene når det kommer ut a! Jeg beundrer deg så mye, så flink og god (virker det som!!) 🙂 Ha en fin dag <3

    19. Så gøy,Maren! Dette har jeg ventet på! Kan ikke vente til denne utgaven kommer i posten. 😊Håret ditt ble forresten kjempefint. 😉

    20. Åhh har egentlig bare ventet på at du skulle på forsiden av ShapeUp. Har på en måte visst at du kom til å bli spurt en gang, for du er jo så flott! Og det med at du hadde en dårlig oppladning til shooten er ikke noe å tenke på. Synes du ser like flott ut som alltid!! Du stråler!

    21. Du ser såå bra ut, Maren! Og håret ditt ble kjempefiint 😀 Gleder meg til å se/lese bladet 😀

    22. Du ser fantastisk ut! Ikke tenk på at du ikke fikk ladet opp “rikitg”. Du ser alltid veldig godt trent ut, så det var absolutt ingen fare at deffingen uteble 😉
      Ha en fin helg, Maren!

    23. Karoline: hahaha, hadde da aldri plan om noe deff 😛 det er virkelig ikke meg!! men hadde vært godt å vært litt i aktivitet, slik at jeg følte meg mer som meg liksom 😀 men men, gikk greit. Håper alt er fint med deg, hadde vært koselig å se deg en dag <3 <3 god klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg