God onsdagsmorgen

God morgen. I dag startet dagen litt bedre for min del, med god tid og god frokost. Jeg føler at hele dagen blir bedre når man har litt god tid på morgen, og får i seg frokost, laget ferdig lunsj og ikke trenger å stresse rundt. Så med Marenskåla i magen, kjenner jeg at dette blir en bra dag. De aller fleste av dere kjenner godt til Marenskåla nå, men for evetuellt nye lesere så inneholder denne cottage cheese, vanije yoghurt, friske bær og banan. Så enkelt og så godt!


Jeg er straks på vei ut døra til praksis, jeg ville bare stikke innom å ønske dere en god dag. Jeg fikk en spennende pakke i posten i går, som jeg gleder meg til å dele med dere senere i dag, samt dagens styrkeøkt. Så titt gjerne innom igjen senere i dag. Er det flere som skal trene i dag? For min del blir det en fullkropp styrkeøkt etter jobb. 

Hva står på din treningsplan denne onsdagen? 

 

Smiiiiil Maren


 

6 kommentarer
    1. Idag skal jeg sykle en lang tur for å trene til Nordsjørittet – sola skinner og jeg gleder meg! Håper du får en fin dag og god trening 🙂

    2. Jeg har ikke hatt en bra start etter påske. Broren min smittet meg og jeg kjente at jeg begynte å bli syk på søndag, jeg ble verre på mandag, da kom nemlig feberen. Jeg var hjemme i går og er hjemme i dag også. Jeg synes det er kjedelig å ikke få trent, men jeg må fokusere på å bli frisk igjen først:) Frokosten din så kjempe god ut!

    3. Marenskåla altså, den ser så innbydende ut! For min del ble det 45min jobb og basisøvelser med egenvekt idag 🙂

    4. Jeg hadde akkurat den skåla med jordbær og banan idag til lunsj! Jeg hakket opp noen mandler å strødde på toppen, det satt virkelig prikken over i-en! Supergodt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg