Frisk luft i herlig selskap

Etter jobb i dag følte jeg meg både sliten i kroppen og tung i hode. Dagens styrkeøkt ble derfor byttet ut med en tur i skogen med min god veninne Nathalie, og hunden hennes. Jeg er så heldig som har så mange venninner med hund, de er jo alltid me dpå tur når jeg ringer å spør. Været er surt og kaldt er i Kristiansand i dag, og det blåser noe helt vilt. Så ikke la dere lure av solen, den gav absolutt ingen varme. Det ble med andre ord en frisk tur på oss, og det gjorde utrolig godt for hode og kropp. 

Vi la turen til vakre Baneheia, som ligger like ved sentrum av Kristiansand. Det er en av de tingene jeg virkelig liker med denne byen, man har by og natur like inntil hverandre, og du er aldri langt unna frodig, grønn natur. Jeg føler meg heldig som får bo ved sjøen, som samtidig er i sentrum, og i tilegg ha vakker natur like utenfor døra. Kristiansand altså, byen i mitt hjerte. 

Etter turen var jeg både kald og sulten. Dagens middag ble gjentagelse av gårsdagens laks. Denne gangen husket jeg på å ta bilder underveis. Jeg deler oppskrift og bilder med dere i løpet av morgendagen. Det var så positiv respons fra dere på de siste middagstipsene, så da durer jeg på videre med flere middagstips utover uken. Takk for at dere legger igjen kommentarer og er så aktive for tiden, det er så utrolig gøy når jeg faktisk merker at det er noen der ute. Jeg blir så glad når dere legger igjen et lite spor når dere er innom. 

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Er utrolig herlig med forfriskende turer ute i naturen !
      Kom gjerne med flere middagstips her på bloggen din :- )
      Stå på videre, flinke deg ^^
      Klem

    2. Jeg har bodd i Kristiansand 1 år og er veldig enig med deg i at det er en flott by å bo i. Det er derfor veldig kjekt å lese bloggen din og tenke tilbake på året der. Ha en fortsatt fin kveld.
      C

    3. Kan du ikke ha et innlegg der du har med ALT du spiser i løpet av en dag? Syns det er så gøy! Også med bilder 😀 uansett hvor udelikat det måtte se ut!

    4. jeg elsker oppskriftene du poster! GJerne del flere 🙂
      Jeg bor i mandal, ca. 30 min unna krsand, men er ofte i krsand! Utrolig fin by 😀

    5. Idag har været vært strålend, så i dag ble styrkeøkta ble byttet ut med en utrolig fin skogstur med hunden. Sola steika og det var minst 12 grader oppover lia. Jeg er også utrolig glad for at jeg bor et sted hvor det er 10 miutter gange til sentrum og skogen er bokstavlig talt i bakgåreden (100 meter unna). Tror nesten ikke det blir bedre! 🙂 Her ble middagen noe så enkelt som tunfisk meg godt krydder, stekte grønnsaker og ketchup. Veldig lite gourmet, men noe av det beste jeg vet! 🙂 Ønsker deg en fin uke i praksis. Stå på, Maren! 🙂 Alltid koslig å titte innom bloggen din – og jeg vet jeg burde være bedre på å gi fra meg en kommentar.
      Klem fra Tonje

    6. Tur ute i det herlige været er så deillig! Blir misunnelig, greier så vidt å gå fordi jeg pådratt meg betennelse i skulderen, sete og beinhinnebetennelse på sitt verste. Sånn er det når man er litt for ivrig på trening, og litt for lite restitusjon.. Men jaja, nå kan det bare gå en vei, og det er oppover 🙂 Håper du får en fin dag, klem fra Maia <3

    7. Håper du kommer med mange flere oppskrifter! De faller virkelig godt i smak 🙂
      Du er en av få bloggere som tørr å innrømme st kroppen kjennes tung og sliten enkelte dager, og jeg synes det er så godt å lese det ikke bare er meg!! Er viktig å lytte til kroppen og en tur i frisk luft og nydelig natur er gull verdt 🙂 håper du får en super dag i morgen og forhåpentligvis har litt mer energi enn dagen i dag 😉

    8. Flott med fine matbilder og oppskrifter 🙂
      Liker også at du er en ærlig person og sier at du selv dropper trening av og til, det er så godt å høre at du er et “vanlig” menneske selv. Syns du har et veldig godt fokus på bloggen din ang mat, kropp og forbilde 🙂
      Kristiansand er også hjembyen min, så koselig å se kjente bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg