Litt nytt i leiligheten

Det er sjeldent jeg deler fra leiligheten, da dette primært er en trening og kostholdsblogg. Flere av dere har etterlyst litt bilder fra leiligheten så da tenkte jeg at det passet perfekt å dele litt bilder fra i går. Da fikk jeg nemlig endelig et bilde på plass på veggen. Det er så høyt under taket i min leilighet, og veggene er så store. Det har virket litt tomt og rart uten noe på veggene, men samtidig har det vært litt vanskelig å innrede når veggene er så store. Løsningen ble en stor poster, og jeg er utrolig fornøyd. Hva synes dere? 

Jeg er på sleep-over hos min storebror, skjønne svigerinne, og lille niese denne helgen. Vi har brukt hele morgenen til å leke og kose oss. Nå skal jeg straks avgårde for et par PT-kunder. Senere i dag venter min lille utfordring, og jeg grugleder meg. Kamera er med, og jeg oppdaterer dere selvfølgelig senere i dag. 

Ha en deilig lørdag dere. 

 

Smiiiiil Maren


14 kommentarer

Siste innlegg