God morgen

Her startet dagen tidlig, 45 minutter powerwalk i motbakke gjennomført før jobb. Jeg er utrolig glad i morgentrening, og det føles så godt de dagene jeg får det til. Det blir en helt annen start på dagen, og jeg har en helt annen energi resten av dagen. Jeg tenkte jeg skulle stikke raskt innom å dele dagene lunsj med dere. Dette tar jeg med meg på jobb. En boks cottage cheese orginal, en banan, to sharon, mandler og en skyr som ikke kom med på bildet. Dette er en helt optimal lunsj for meg, og gir meg alt jeg trenger av næringstoffer. Proteiner fra cottage cheese og skyr, karbohydrater fra bananen og sharon frukten, og sunne fettsyrer fra mandlene.

Nå må jeg løpe avgårde her. I ettermiddag gjennomføres dag 2 på styrkeprogrammet mitt, og jeg deler selvfølgelig økten med dere etter den er gjennomført. Jeg tenkte jeg skulle legge ut en oversikt over alle fire øktene jeg kjører pr uke, i samme innlegg. På den måten får dere en litt bedre oversikt over treningsuken. Høres det bra ut? 

Ha en nydelig tirsdag, så håper jeg dere titter innom igjen litt senere. 

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. nei hvor får du kjøpt persimonfrukten nå?? Jeg har sett og spurt etter den på ca 10 butikker i Oslo, men har bare fått til svar at de tror det er en sesongbasert frukt:U sannsynlig er det jo.. men jeg kom på kiwi i går fann en 8-10 bittesmå persimoner i en korg 😀

    2. Du er så motiverende, Maren! Gir meg masse inspirasjon. Hvordan gjenomfører du øken du gjorde i dagtidlig? Hvor fort går du, og hvor høy motbakke har du? Kan du forklare litt rundt det? 🙂
      Ha en strålende dag, fina! 🙂

    3. Den lunsjen ser bare helt magisk ut!
      Morgentrening er gjennomført her også, og jeg har akkurat samme gode erfaring med det som deg.
      Klem fra Thea!

    4. Du er så flink! Har tenkt å begynne med slike styrkeøkter som deg nå 🙂
      Pleier du å trene mye cardio som jogging og spinning i tillegg til styrke?

    5. Du er så motiverende! Elsker at du alltid har så positiv innstilling, og den smitter fort over 🙂 Yey til et innlegg om øktene dine, jeg syns det er å så vanskelig å kombinere nok styrke, utvikle bevegeligheten, langkjør kondisjon og intervall på en uke?! Vet aldri hvor mye av hva jeg skal ta, eller hvilke ting som går litt mot hverandre :O hehe surrehue er jeg 🙂
      Ønsker deg en strålende tirsdag videre, langkjør med intervaller på slutten venter meg! Gleder meg 🙂
      Takk for at du deler så fine innlegg med oss <3

    6. Lene: Jeg har akkurat kjøpt digre, knalloransje persimon på en tyrkisk frukt og -grønt butikk nederst i Trondheimsveien her i Oslo. Knallgode!!

    7. Hei Maren! Dette er sikkert et litt dumt spørsmål, men spiser du deg noen ganger mett? Det står mange steder at man aldri skal spise til man er mett, stemmer dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg