Endelig i mål

Jeg må starte dette innlegget med et LYKKEHYL. Jeg klarte det!! Etter en lang og hard eksamensperiode me ekstret mye lesing, og to svære eksamner så er jeg endelig i mål. Juleferie har aldri føltes så godt noen gang. Jeg hadde mest lyst å dra rett hjem å legge meg for å ta igjen dagesvis med lite søvn, men jeg klarte å overbevise meg selv om å ta en tur innom Solsiden først. dagens økt ble ingenting  å skryte av, men det gjør overhode ingenting. Jeg føler i grunn jeg har prestert nok i dag. Hehe. jeg har gått rundt med et stort glis om munnen i hele dag, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sagt: Tenk at jeg er ferdig, tenk at jeg faktisk er ferdig!! Jeg har vært ute på en liten feiring, men man får en sånn merkelig utladning etter en eksamen, så sofaen var faktisk det som fristet mest. Nå ligger jeg her å slapper av med verdens beste samvittighet, håndballkampen er akkurat i gang, og livet er rett og slett rimelig perfekt akkurat nå. 

Dagens økt ble til underveis, og jeg gjorde i grunn bare akkurat det jeg følte for. Økten endte opp med så se ut noe slik som dette: 

  • Pullups
  • Strakmark 
  • Nedtrekk smalt grep 
  • Sittende roing 
  • Brystpress med manualer
  • Triceps pushdown med tau 

Jeg kjørte 3 set pr øvelse, og la meg på 4-6 repetisjoner pr sett. 

Hvordan har dagen deres vært skjønne mennesker? Er det flere som har ferie nå? 

 

Smiiiil Maren



11 kommentarer
    1. Fin blogg du har og får en enegi, beundrer deg! Hadde faktisk eksamen i samme rom som deg i dag så sånn har min dag vært:)

    2. Så godt du er ferdig! Ble selv ferdig med årets siste vurderinger og stod på førerprøven, så mye kick på trening har jeg ikke hatt på dager 🙂 FY så deilig det var å trene i lykkerus!
      Nyt ferien!

    3. Håper d gikk bra følte noe gikk godt og noe ikke fult så bra, men håper og tror jeg klarer det:) ja blir deilig med ferie nå;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg