God morgen Oslo

Her har dagen akkurat startet med coffee to go, og et deilig solskinn. For et fantastisk vær! Jeg hadde helt glemt å kjøpe kaffe i går, og måtte derfor ut tiiiidlig i dag morges for å få meg min faste dose svart gull. Kaffen koste jeg meg med i leiligheten, med den fineste utsikten. Jeg bor i toppetasjen, med en helt nydelig utsikt.  Selv om det var tidlig, så var det litt hyggelig å ha en morgentur ut for kaffe, det er liksom noe spesielt med det å se en by rett før den våkner til liv. 

Nå er det på tide å starte dagen ordentlig her. jeg ville bare titte innom for å ønske dere en nydelig lørdag. jeg håper fremdeles på at noen av dee har lyst å dele helge planene deres med meg. Jeg synes jo det er så gøy å høre litt hva dere driver med. 

 

Smiiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Jeg skal arrangsjere jobb fest med en gal frisør gjeng og følge i dag. Men først er det jobb i 6 timer. Og retten som blir servert i kveld er enkelt og greit tacosalat med melonkrem 🙂

    2. Jeg har allerede vært ute på en liten morgentur, som du sier er det utrolig deilig å rusle rundt i byen før alle andre har våknet. Spesielt i strålende sol. Nå er det frokost før jeg skal bort og trene litt styrke. Og senere i dag blir det shopping med en venninne og bursdagsfeiring 🙂

    3. Kos deg masse i Oslo! Er jo herlig vær i dag også, så kan jo ikke bli annet enn en fatastisk lørdag 😀 Selv skal jeg i hele tre bursdager, først til niesen min på 11 år, så til ei venninne en tur, før jeg drar til ei annen venninne 🙂 Blir en sosial og bra lørdag! Stor klem 🙂

    4. Deilig! Ser herlig ut! 🙂 Vet ikke om jeg har fått med meg hva du skal i oslo??
      Min lørdag består for det meste av skole, huff! Skal sitte å jobbe med obligatorisk innleveringsoppgave i politikk! Kan du tenke deg noe så kjedelig! 😉
      Jeg savner Oslo litt når du legger ut slike bilder. Jeg bodde i Oslo i 4 år før jeg flytter til kr.sand nå i aug 🙂
      Kos deg masse i helgen ;D Du bor jo på en amazing plass!

    5. Så deilig ut!
      Her skal lørdagen brukes til en by tur og en treningsøkt.
      Før det er lørdagskos, nyt dagen i fine oslo
      Klem

    6. Etter alt for mye trening den siste tiden har jeg nå fått treningsforbud i fem dager, og selv om det blir en utfordring har jeg bestemt for å nyte det til det fulle! Så i dag blir det spa på meg og mine kjære mor. Ønsker deg en super helg i Oslo!!♥

    7. Idag blir det spontantur til Tyrkia med min stemor og småsøsken:-) Blir godt å komme seg bort fra regnvær og en liten pause fra studiene en ukes tid! Kos deg så masse i Oslo flotte du:-) Elsker bloggen din!

    8. Har startet dagen med en kanonøkt på Crossfiten :-).
      Resten av helgen er det kos med familien,jobbe i hagen,matlaging, kaffebesøk. I kveld blir det “sofatjeneste” og et lite glass vin :-).

    9. Her går dagen til sykepleiepensum, ikke den beste helgeaktivitet, men det må til 😉 Senere blir det en treningsøkt, før en avslappende hjemme lørdagskveld <3
      Håper du har det helt topp i Oslo! 🙂 🙂

    10. hei. hva veier du og hvor mange kalorier inntar du daglig siden du (har en fin kropp, som ikke er for tynn men samtidig mye muskler)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg