Upper Body Workout

Jeg stikker innom for å dele dagens økt med dere. Som sagt har jeg droppet flere av øktene mine denne uka, og kjørte dermed en overkroppsøkt hvor jeg fikk med både rygg, bryst, skuldre og armer. Jeg avslutett med en mageøvelse, noe jeg aldri gjør, men etter Pilatestimene denne uken, har jeg innsett hvor svak jeg er i coremuskulaturen. Så jeg prøver å legge inn noen stabilitetsøvelser i slynger etter syrkeøktene mine. Jeg må virkelig bli flinkere på å trene core. 

Nå skal jeg straks ut til min storebror, svigerinne og nydelige lille niese. Fredagskveld er det obligatorisk med Idol og sofakos. Jeg koser meg så på besøk hos dem, det er så deilig å rusle ut der i joggebukse, og bare kose seg. Det er det som er så deilig med familie, man kan komme akkurat som man er, og for meg finnes det ikke noe sted jeg slapper mer av, og har det bedre enn sammen med familien. Nå må jeg komme meg avgårde her. Jeg håper dere alle får en herlig fredagskveld. 

 

Smiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Solsiden virker som et hyggelig sted å trene. Ville valgt det hvis jeg bodde i Kristiansand. Ikke sånn kjede .

    2. Markløft tar da hovedsakelig på rumpe og lår, men du nevnte ikke det i oppsummeringen? Bare nysgjerrig på hvordan du har tenkt 🙂

    3. Hei!Hvor mange pull- ups tar du uten strikk?Kipper du de da eller er de helt strake?:) Hvis du kjører dips,gjør du den da for bryst eller triceps?

    4. Aina: fokuserer på at ryggen dominerer løftet 🙂 Rettere
      Knær og kobler ut bena litt, slik at ryggen må gjøre mesteparten av løftet. Man må litt ned på vekterne og vite hva man holder på med – men en super super effektiv ryggøvelse 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg