Natural beauty

Sponset behandling og produkter

Tidligere denne uken satt jeg hele 5 timer i frisørstolen hos A-salong. På de fem timene ble håret mitt forvandlet fra svært farget, litt for mørkt og veldig slitt, til et mye kortere, tykkere, og sunnere hår, i en farge mye mer lik min naturlige brune farge. Planen er å komme meg helt tilbake til min naturlige farge, men etter mange år med farging så tar det litt tid å komme dit. Flinke Malene på A-salong kjørte dobbel rens på håret mitt for å fjerne gammel farge, før vi farget det på nytt i en mye lysere og mer naturlig farge som jeg selv føler kler meg veldig mye bedre. Jeg trives best med en mer naturlig look, og spesielt nå som det går mot høst og vinter, og huden blir blekere føler jeg det blir litt hardt med det mørke håret. Jeg skal vise dere bilder av resultatet litt senere. 

Jeg har også klippet av ca 10 cm av håret mitt, og jeg føler seg det er en dramatisk endring. Komisk nok er det ingen av de som har møtt meg i ettekant av frisørbesøket som har nevnt noe om at håret mitt er kortere. Det føles utrolig deilig med en litt kortere hestehal epå trening, og tuppene mine er så sunne og sterke. Det var nesten skremmende å se hva sommeren hadde gjort med håret mitt, det var både tørt, slitt og faktisk helt sprøtt ytterst i lengdene. 

Nå har jeg fått meg en hel serie med nye produkter fra L´oréal som jeg håper vil gjøre underverker for håret mitt. Jeg har bare testet dem en gang, og vil komme tilbake med en anmeldelse av produktene når jeg har prøvd dem ut litt mer. En vask er ikke nok til å bedømme føler jeg. Det jeg kan si er at de lukter helt vidundelig, og som dere ser er de utrolig delikate i designet. Så hvis de nå i tillegg er gode og gir håret mitt mase pleie og næring så er lykken komplett. Serien inneholder Shampo, kur, en olje, en krem som gir masse fukt og næring, samt et styling produkt. Jeg kan nesten ikke vente til jeg får testet hele serien. 

Har noen av dere noe erfaring med Loreal sine produkter? 

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Et lite spm ang reklame/annonse-innlegg, noe som også ofte gjelder de fleste bloggere; i ett innlegg er det testing av ny serie (eks hårprodukter), og du sier at dette er strålende produkter og anbefaler det videre på det sterkeste. I neste innlegg er det samme tema, men en helt ny serie, som plutselig også er helt fantastisk, og som du/dere dermed anbefaler videre til oss lesere. Jeg kan aldri helt se at samme produktene går igjen, er det noe spesiell grunn til det? Er det fordi du liker å prøver nye ting, og at de forskjellige merkene tilfredsstiller i lik grad? Eller er det for å øke breddesalget til samarbeidspartnerne? Eller funker de ikke like godt på sikt?
      Ikke noe kritikk, jeg bare undrer meg litt, da jeg tror det er flere som faktisk går til innkjøp av muligens hele serien du legger fram, for deretter og kanskje blir litt skuffet når du en stund senere har fått nye favoritter, og lurer på hvorfor du bytter ut en serie du i utgangspunktet var så frelst av. Håper du skjønner hvor jeg vil=)
      Du er forøvrig min favorittblogger og inspirasjon i hverdagen, god helg! 🙂

    2. Sofie: Åå jeg er så glad for at du spør om dette. det er det sikkert mange andre som har tenkt på også. Jeg får nye produkter hver gang jeg er hos frisøren, fordi håret trenger ulike ting. Forrige gang var i sommer, og da fikk med med en serie spesielt for solskadet hår. Tidligere har jeg farget håret og da har jeg fått en spesielt for farget hår. Nå har jeg avfarget og gjort masse styr så da mente frisøren jeg trengte noe med ekstra ekstra mye fuktighet og pleie. Jeg hører bare på frisøren og tar det hun anbefaler. Så det er eneste grunnen.

      Jeg er litt teit når det kommer til frisørprodukter for jeg elsker dem uansett, så lenge de lukter godt. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe bedre enn frisørshampo-lukt. Hehe. men nå skal det sies at jeg anbefaler ikke denne serien her enda, fordi jeg ikke har testet den nok enda, og det følte jeg også at jeg skrev tydelig i innlegget. Jeg anbefaler aldri noe jeg ikke har prøvd, og kan helt ærlig si jeg liker. Jeg vet at det er noe alle bloggere sier, og derfor mister de ordene egentlig litt sin troverdighet. Noe som er veldig synd. Men som sagt dette er grunen til at det har vært ulike hårprodukter, rett og slett kun pga håret har trengt ulike ting (i følge frisøren)

      Takk for kommentaren din, jeg tror nok mange tenker som deg, og det er derfor så utorlig bra at du faktisk spurte 🙂 Ønsker deg en strålende helg videre. Smil M 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg