Mandag

I dag begynner hverdagen igjen for min del. I utgangspunket skulle jeg startet forrige mandag, men jeg valgte å dra til Beitostølen og AFPT-convention istede. Det bir litt sånn når jeg velger ta en utdannelse, samtidig som jeg er Personlig trener og treningsblogger. Da vil det ofte bli slik at jeg har behov for å være to steder på en gang. Det er viktig for meg å holde meg oppdatert på det siste i treningsvcerden også, samtidig som det er utrolig viktig for meg å holde tritt med studiene. I dag blir derfor første skoledag for meg, og jeg gleder meg faktisk litt til å komme i gang. Jeg er veldig glad i hverdagsliv og rutiner. Jeg er helt avhengi av en god kopp kaffe, God morgen Norge og litt morgenstund før dagen starter. Det er så godt å ha noen minutter med lave skuldre før dagen starter. 

Jeg håper dere får en fin mandag, og en god ukestart. Lykke til alle dere som har første skoledag i dag!

 

Smiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Hei! Så utrolig nydelig kjole du hadde på deg i går, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Ellers har jeg så veldig lyst å dele noen av mine favoritt treningssanger med deg, husker du spurte om det tidligere, men da hadde jeg ferie og var litt mer styr å svare 🙂 Disse er sanger som får meg til å gi alt på intervaller!
      OneRepublic: love runs out
      Enerique Iglesias ft pit bull: I like how it feels
      Pink: Blow me (one last kiss)
      Chumbawamba: bella ciao
      Usher: more
      Sean Paul: she doesn’t mind
      Ellers må jeg få lov til å si at jeg liker bloggen din kjempegodt! Er selv sykepleier, og tar nå videreutdanning i intensivsykepleie. Er over snittet interessert i trening og kosthold, og syns din blogg er midt i blinken 🙂 Av alle blogger jeg kikker litt på, er din absolutt den som passer meg best og som jeg sjekker oftest 🙂 Stå på, så kjekt med sterke, atletiske jenter!

    2. Lykke til med skolestart. Du er til stor inpisirasjon, henter masse tips og hjelp fra bloggen din! 🙂

    3. Hei:)
      Jeg vurderer å begynne på sykepleien på uia til neste år. Jeg lurte derfor på om du kunne skrive et blogginnlegg om sykepleien og hvordan du opplevde den 🙂

    4. Sara Heymans: Ååå det er så koselig at god morgen norge er i gang igjen 😀 Fast morgen rituale her i huset 🙂 frokost, kaffe og god morgen norge 🙂

    5. Kari: Hehe, ja det er det ikke så ofte dere får se. Jeg går som oftest i vanlige klær på forelesninger, så kanskje det blir noen flere hverdagsnatrekk her på bloggen fremover 🙂

    6. Alice: Det er en super-strechy bukse fra H&M. Den er nesten som en tights, ingen knapp eller glidelås i livet. Super god 🙂 kostet 129kr. Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg